שיווק ופרסום
מודעת דרושים מבריקה: רוצים לעבוד כמקעקע? עברו את מבחן ה-QR בעיתון
משרד הפרסום הטורקי BÜRO מאיסטנבול הופך מודעת דרושים לחווית יצירה אמיתית. תוכיחו שאתם עומדים במשימה וקבלו הזדמנות להגיש קורות חיים
מאז ומתמיד מודעות דרושים היו כר פורה לרעיונות קריאטיביים. זו הזדמנות נפלאה להפוך את מקום העבודה לאטרקטיבי באמצעות מהלך פרסום מקורי. רק בשנה החולפת ראינו אצלנו בישראל עבודות מרשימות של באומן בר ריבנאי ( Diablo ) ומקאן דיגיטל ( מהלך מאגרי התמונות ). שתיהן לגיוס עובדים למשרדים.
מודעה שפורסמה לאחרונה באיסטנבול, טורקיה, נועדה לגייס אמני קעקוע לסטודיו חדש שנפתח. המודעה מאת משרד הפרסום BÜRO עושה אמנם שימוש ב-QR קוד שנטחן לעייפה מסביב לעולם, אך ניגשת אליו ממקום אחר - רלוונטי ללקוח, וכזה שמצריך מעורבות באופן מקורי.

במודעה שפורסמה בעיתון הוצג QR קוד שקוף שלכאורה מוטבע על חלק גוף. לצד המודעה נכתב: \"מי שמעוניין להגיש קורות חיים לעבודה בסטודיו החדש Bergge Tatoo נדרש למלא בזהירות את ה-QR ולהפגין את יכולתו, כדי לזכות בגישה לטופס הגשת הקו\"ח\". המעוניינים במשרה שאכן מילאו את ה-QR נדרשו לסרוק את המודעה בתום המשימה. אם היא אכן בוצעה כהלכה הם קיבלו לידיהם את המייל של הסטודיו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לימודים (ל"ת)ריקוש 04/2013/16הגב לתגובה זו0 0סגור


