שיווק ופרסום
דן אבלגון מנהל הדיגיטל באדלר חומסקי ישפוט בתחרות ה-Webby Awards
במקביל זומן אבלגון לשפוט בפסטיבל ניו יורק לפרסום. ה-Webby שידועה בשם "האוסקר של האינטרנט" נוסדה ב-1995 ובין שופטיה נמנה גם דיוויד בואי
סבב תחרויות הפרסום הבינלאומיות כבר בפתח, ואיתו רשימות הפרסומאים שזומנו לקחת חלק כשופטים. אחד מהם הוא דן אבלגון, מנהל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר חומסקי שישפוט בתחרות ה-Webby Awards בקטגוריות פרסום אינטראקטיבי, מדיה חברתית ו-web entertainment. כמו כן, אבלגון ישפוט בקטגורית הדיגיטל בתחרות New York Festivals 2013.
תחרות ה-Webby Awards היא אחת מהתחרויות החשובות והמעניינות בעולם בתחום האינטרנט, וידועה גם בשם \"האוסקר של האינטרנט\". התחרות נוסדה ב-1995 ומנוהלת תחת חסותה של האקדמיה הבינלאומית למדעים ואומנויות בדיגיטל (IADAS). חבר השופטים מורכב מאושיות תרבות ותקשורת לרבות דיוויד בואי, מייסד טוויטר ביז סטון, אריאנה האפינגטון, מאט גרואונינג יוצר משפחת סימפסון ובוב גרינברג יו\"ר חברת הדיגיטל והחדשנות R/GA.
אבלגון, בעל תואר במנהל עסקים בהתמחות בתקשורת שיווקית מהמרכז הבינתחומי ובוגר מחזור א\' של \"הבצפר\" (בית הספר של חברות הפרסום), שימש בעבר כקופירייטר בשלמור אבנון עמיחי Y&R וכמנהל פיתוח עסקי של קרן ההשקעות \'סינמה ניו מדיה\' שהשקיעה בחברות ניו מדיה. בשנת 2011 חברת המדיה החברתית UTURN, בה היה שותף, מוזגה לאדלר חומסקי. לאחר המיזוג מונה אבלגון למנהל פעילות הדיגיטל ותחומי החדשנות של משרד הפרסום.
בתקופתו של אבלגון גדל מחזור הדיגיטל של אדלר חומסקי בלמעלה מ-20% ומבין הקמפיינים עליהם הוא אחראי: מהלך המובייל לבזק בו גידי גוב \"התקשר\" לגולשים וסיפר להם על חבילת הסלולר החדשה, קמפיין ה- POKE של דלתא וקמפיין התוכן המותגי של סטילה, בו הופקה סדרת אנימציה בחסות המותג שהייתה Spin off על הריאליטי \'הישרדות VIP\' והפכה לסדרת האנימציה הנצפית ביותר ברשת ב-2012.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מביך לדן ומביך לבנימין (ל"ת)פשוט מביך 03/2013/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.תותח עלמירי ועמי 03/2013/20הגב לתגובה זו0 0הכי מוכשר !!!בהצלחהסגור
-
2.איך גינגי כתב אתמול...אחד שיודע... 03/2013/20הגב לתגובה זו0 0תוספת שלי - מנהלי הקריאייטיב של היום מחפשים שיכתבו עליהם באייס וגלובס ויזמינו אותם לשפוט בתערוכות בחו"ל ולמסיבות הכל יח"צ.סגור
-
1.תעשה קמפיין לא יחצ (ל"ת)כמה אוויר חם 03/2013/20הגב לתגובה זו0 0סגור


