שיווק ופרסום
מריח טוב: סמנכ"ל השיווק של 'הנקל סוד' שרון ישראלי נבחר לאיש השיווק במארס
ישראלי נבחר בזכות זיהוי תובנה צרכנית שהובילה למהלך שיווקי חדשני בשוק הרצפות, הגדיל את נתח השוק של 'סוד' פי 3, והפך אותו למוביל שוק
סמנכ\"ל השיווק של \'הנקל סוד\', שרון ישראלי, נבחר לאיש השיווק של מארס 2013. הבחירה בישראלי היא בזכות מהלך החדשנות של \'סוד\' בשוק הרצפות.
על פי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בשנת 2012 ביצע המותג \'סוד\' מהפך מיצוב ופריצת דרך שיווקית, המבוססים על חדשנות שיווקית ייחודית. המהלך הזניק את נתח השוק של \'סוד\' בשוק מוצרי הרצפות פי 3 והפך אותו למוביל שוק. מול המחאה החברתית והבחירה של מותגים רבים להתמודד עם הצרכן החדש באמצעות הורדת מחיר, בחר ישראלי לבצע מהלך אמיץ של חדשנות שיווקית ומתן ערך גבוה יותר לצרכן.
המהלך אותו הוביל ישראלי ישראלי (לשעבר סמנכ\"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy) מבוסס על תובנה צרכנית שזוהתה במחקר והיוותה את נקודת הבסיס לפריצה השיווקית. כ-40% מצרכני נוזלי ניקוי הרצפות, נוהגים להוסיף פקק של מרכך כביסה לדלי כדי לקבל עוצמת ריח חזקה יותר ולהנות מניחוח המרכך גם בשטיפת הרצפה. תובנה זו היוותה את הבסיס להשקת סדרת נוזלי ניקוי רצפות בניחוחות מרככי הכביסה של \'סוד\'. המותג הציג פורמולה חדשה ומשופרת שבה הבשמים של מרככי סוד מהווים חלק אינטגרלי, והצרכן יכול להנות מעוצמת הריחות.
לדברי ועדת השיווק של האיגוד: \"המהלך הוכיח את עצמו כמוצלח ביותר, כשהוא מעלה את נתח השוק של \'סוד\' ב-280%, פי 3 מנתח השוק בשנת 2011. מהלך זה מציב את \'סוד\' כ-challenger brand אמיתי בקטגוריה, אשר מציב אלטרנטיבה של חדשנות לשחקן הוותיק\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.אז עד עכשיו התקמצנו על הבושם של הנוזל לריצפהמ שיווק 04/2013/04הגב לתגובה זו0 0ועכשין לארג'ים הוסיפו בושם איזו תובנה שיווקית פשוט מדהים. נשמע לי כמו המצאת הגלגל של העולם השיווקי ,לא פחותסגור
-
5.הישג מדהיםמנהל המנקים של המנקי 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0הישג מדהים לאדם מדהים. סחטיין על העבודהסגור
-
4.אחת התובנות - להוסיף ניחוח כלור למרוקאיות (ל"ת)הבדחן 04/2013/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.לכל המלגלגים - חבל שאתם לא יודעים להעריך הישגהמנקה 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0הישג ראוי בשנה יחסית קשה, בתקופה של מחאה חברתית ואנשים מדוכאים כלכלית להצליח להעלות מכירות פי 3 - ממש לא פשוט. כל הכבוד.סגור
-
2.ממש תובנה מהפכניתבונדי 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0השיקו נוזל רצפה בריח חדש!! מה אני אגיד לכם...סגור
-
1.1 באפריל? (ל"ת)זה 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור


