שיווק ופרסום
ממשיך לגייס: תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן 'פרוטיאה' עובר ל'ליאו ברנט'
תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, טופל בעבר על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת
תקציב הפרסום של חברת \'פרוטיאה - דיור מוגן\' המפעילה את \'פרוטיאה בהר\' ו\'פרוטיאה בכפר\' יטופל במשרד הפרסום \'ליאו ברנט\' בניהולו של גיא קלנר - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של בית הדיור המוגן צפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, כאשר המהלך השיווקי הקרוב עומד להתמקד בבית הדיור המוגן \'פרוטיאה בהר\' הממוקם במושב שורש ליד ירושלים.
בעבר טופל התקציב על ידי \'גלר נסיס - פובליסיס\', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת שכוללת גם את \'ליאו ברנט\'. ב\'פרוטיאה\' קיימו לאחרונה מספר פגישות עם משרדי פרסום, לקראת העברת התקציב. בגלגולו הקודם של \'ליאו ברנט\' כרגב קויצקי נוצרה היכרות בין החברה המפעילה את פרוטיאה למשרד הפרסום, מה שהביא לפנייה הנוכחית למשרד.
יוזכר כי גיא קלנר החל לשמש כמנכ\"ל משרד הפרסום \'ליאו ברנט\' לפני כחודשייים עם פרישתה של הדר גור-אריה מתפקיד המנכ\"ל. קלנר מונה בתחילה למנהל פיתוח עסקי של קבוצת פובליסיס ובהתאם לנסיבות שהתפתחו קיבל עליו את תפקיד המנכ\"ל. תחת המותג יהיו כל לקוחות משרד רגב קויצקי, וכן כל הלקוחות הבינלאומיים של הרשת המטופלים בקבוצת פובליסיס ישראל. עדי קויצקי, ממייסדי המשרד, ממשיך ללוות את הפעילות לצד קלנר.
לאחרונה גם גייס המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת התיירות \'איסתא\'. קלנר שימש בעברו כיו\"ר דירקטוריון איסתא וליווה את התקציב במשרדו הקודם - ענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ\"ל. באיסתא הוחלט להמשיך וללוות את קלנר גם במשרדו הנוכחי.
גיא קלנר אישר לאייס את הפרטים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.אייטם חזק!תימור 04/2013/24הגב לתגובה זו0 0לפרוטיאה נמאס לעבוד עם משרד פרסום שבראשו עומד אדם מנותק והזוי כמו ארי מלמוד. אוקיי, אז ישבו בקבוצת פובליסיס וחשבו איך עושים לימונדה מהלימון הזה. באו לפרוטיאה עם סטרט אפ - אנחנו נעביר את הטיפול בכם מארי למשרד קטן ורעב שלנו ששם תקבלו יותר תשומת לב. בפרוטאה חשבו וחשבו מה לעשות עם ה-130,000 שח שלהם בשנה והחליטו לתת לזה צ'אנס. בכל זאת, לא נעים מאורלי אחרי כל כך הרבה שנים. ואז גיא קלנר הוציא את הקומיניקט הזה. אדיר.סגור
-
2.הכי טוב משרד זקן שיבין את הראש (ל"ת)תרח 04/2013/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איפה האייטם?שמוליק 04/2013/18הגב לתגובה זו0 0תקציב זניח של מותג זניח שאפילו לא עבר ממשרד למשרדסגור


