שיווק ופרסום

יהושע TBWA נפרד מתקציבי משפחת קוזינץ: 'לחמן' למכרז, 'קידום' ל-FOUR

8 חודשים לאחר שרכש את קבוצת קידום מידי קבוצת קפלן, עמנואל קוזינץ שם את תקציב קידום ב-FOUR, מוציא את לחמן למכרז וירכוש מדיה באופן עצמאי
קצת יותר מחצי שנה לאחר שהפעילות של קבוצת \'קידום\' נרכשה על ידי משפחת קוזינץ מידי קבוצת קפלן העולמית, מתקבלות ההחלטות הראשונות של עמנואל קוזינץ, הבעלים החדש, על העברת תקציב המכון ללימוד פסיכומטרי \'קידום לך תצטיין\' מיהושע TBWA, לידי משרד הפרסום FOUR ועל הוצאת תקציב הפרסום של \'לחמן\' בגרויות ופסיכומטרי למכרז.
ההחלטה להוציא את התקציב שמטופל ביהושע TBWA מזה כשלוש שנים, מגיעה דווקא בשנה בה המשרד השיק קו פרסומי חדש למותג, בקונספט \'העפרון הכי מחודד\' - פעילות שזכתה לחשיפה ועניין, בדגש על הקמפיין שעלה בתקופת הבחירות . לאייס נודע כי לפני כחודש זומנו נציגי המשרד לפגישה עם קוזינץ בה נמסר להם שתקציב \'קידום\' יעבור לטיפולו של FOUR - מי שהעניק לקוזינץ ייעוץ אסטרטגי לניהול מותגי הקבוצה שכוללת גם את \'לחמן\' ו\'וול סטריט\'.
היקף הפעילות של מותגי קידום נאמד בכ-5 מיליון שקלים, כשמתוכם 2.5 מיליון שקלים, חלק הארי, הוא תקציב המכון הפסיכומטרי \'קידום\' והשאר מתחלקים בין \'לחמן\' ו\'וול סטריט\'. עוד נודע לאייס כי הבעלים החדשים של קבוצת קידום ומותגיה החליט על רכישת המדיה באופן עצמאי, לאחר שבשנים האחרונות טופל תקציב המדיה על ידי חברת המדיה בה שותף יהשע TBWA TMF.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודק 100%
    דוד 05/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ירבו לקוחות כאלה שמוצאים את המדיה "מדיר החזירים" שקיים כרגע בשוק. עוד לקוח שמבין שגוזרים אותו, ויהושוע שקט שקט אבל יודע לגזור מצויין
    סגור
  • 3.
    שיילך לקנות בזוקה עם הכסף שיחסוך במדיה (ל"ת)
    לקוח מגוחך 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ואחר כך לקמפיין "מגיבים מטעם" (ל"ת)
    יובי 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קונספט "המחודדים"???
    גיא 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזה אתם קוראים קונספט? זה סתם טמטום ויזואלי בלי שום מסר או הגיון. אפילו הביצוע היה גרוע! טוב שהם עזבו אותם. המותג הזה הפך לבדיחה.
    סגור
  • צודק.
    שי 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקמפיין הבא נעבור למממורמרים.
    סגור