שיווק ופרסום
שפ"מ ו-ACC ישתפו פעולה בקמפיינים לעמותות: מתחילים עם בית השנטי
זכיינית מכירות הפרסום בקול ישראל והסטודנטים של ACC יאמצו עמותה ויתכננו עבורה קמפיין ברדיו. התשדיר הראשון שנבחר הוא של מאיה חפץ
שפ\"מ, זכיינית מכירות הפרסום ברשתות קול ישראל ומכללת ACC תרצה גרנות ישתפו פעולה בקמפיינים שיופקו עבור עמותות בישראל. במסגרת המהלך יאמצו הסטודנטים של מכללת ACC עמותה ויתכננו את הקמפיין הפרסומי שלה הכולל מגוון תשדירים. שפ\"מ תלווה את הסטודנטים ותעמיד לרשותם אולפנים, קריינים והנחייה מקצועית.
העמותה הראשונה שנבחרה לקחת חלק בפרויקט היא בית השנטי. 20 תלמידי מסלול הקופירייטינג קיבלו מאנשי בית השנטי בריף וכל אחד מהם הגיש מספר רעיונות לתשדיר רדיו יצירתי. הרעיונות הועברו להנהלת עמותת בית השאנטי, בה בין השאר מכהן אמיר גיא, מנכ\"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי. ההנהלה בחרה 7 תשדירים שבלטו מעל השאר. התשדירים הנבחרים הוקלטו באולפנים של שפ\"מ תוך כדי שהסטודנטים מלווים על ידי אנשי המקצוע בתחום הרדיו.
מהתשדירים שעלו לעמוד הפייסבוק של שפ\"מ, בחר הצוות של בית השאנטי את התשדיר של מאיה חפץ ממכללת ACC אותו קריין יואב כהן.
שרית אריסון, סמנכ\"ל השיווק של שפ\"מ: \"הפרויקט ושיתוף הפעולה עם מכללת ACC הינו מיוחד במינו. הוא מאפשר לדור הבא של הקופירייטרים להתנסות בעבודה מול גורמי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אנו שמחים לקחת חלק במיזם שמקדם מעורבות חברתית לצד פיתוח של הדור הבא של הפרסומאים\".
מיכאל גורי, סמנכ\"ל מכללת ACC: \"כחלק אינטגראלי מתוכנית הלימודים של המכללה, תלמידי ACC, נחשפים בזמן הלימודים לעבודה מול לקוחות אמיתיים, עמותות בדגש על מעורבות חברתית היכן שיש צורך אמיתי. המפגש מאפשר לתלמידים לצבור ניסיון חשוב ביצירת קמפיין שהוא יותר מעוד תרגיל בכיתה ומעבר לכך, התלמידים זוכים לתרום ולרתום את הכישרון המיוחד שלהם לטובת נושאים חברתיים ולאומיים חשובים, כמו בית השאנטי\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.לנה חפץ 05/2013/29הגב לתגובה זו0 0מיכול הלב והנשמה מדהיםסגור
-
10.איזה תשדיר מדליקלירן 05/2013/28הגב לתגובה זו0 0מיה כל הכבוד, איזה כשרון. בהצלחה בהמשך !סגור
-
9.הפרוייקט נפלא ומועבר באמצעות קמפיין מצוייןעידית חכים 05/2013/28הגב לתגובה זו0 0מבורכת הדרך שלכם לעזור לבני הנוער וכל הכבוד למאיה שבאמצעות הקמפיין מסקרנת וגורמת למאזין לרצות להקשיב. אלופה.סגור
-
8.בהצלחה לבית השנטי- יופי של פרויקטעופר 05/2013/25הגב לתגובה זו0 0רעיון מקורי , כן ירבו.סגור
-
7.פרוייקט יפהשירה 05/2013/25הגב לתגובה זו0 0גם נותן ניסיון לסטודנטים וגם מקדם עמותה שעושה עבודת קודש.. באמת יפהסגור
- טען עוד
-
6.מקסים וכיף לראותסער 05/2013/24הגב לתגובה זו0 0אחלה של פרוייקט.. כל הכבוד לכל הנוגעים בדברסגור
-
5.סופסוף פרוייקט עם ערך מוסף. (ל"ת)רות 05/2013/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מיזם מבורך!ניר 05/2013/23הגב לתגובה זו0 0שפ"ם שיחקתם אותה!סגור
-
3.כל הכבוד לשפ"מנטשה 05/2013/23הגב לתגובה זו0 0זה לא מובן מאליוסגור
-
2.אחלה פרסומת - הכל עניין של פרופורציות בחיים.. (ל"ת)רעות 05/2013/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.שיתוף פעולה מבורךדנה 05/2013/22הגב לתגובה זו0 0והוא למען מטרה טובה כך שזה הכי חשוב. ח"ח לשפ"מ :)סגור


