שיווק ופרסום

חגיגות ה-60 לתעשייה האווירית: גיתם, מקאן, באומן ו-Y&R מגישים הצעות

החברה שמעסיקה מעל ל-16 אלף עובדים הזמינה מספר משרדי פרסום להציג בפניה רעיונות למיתוג התעשייה האווירית, לקראת ציון 60 שנה להיווסדה
התעשייה האווירית - החברה הממשלתית שמעסיקה מעל ל-16 אלף עובדים במספר מוקדים ברחבי ישראל מנהלת בימים אלו מגעים עם מספר משרדי פרסום לקראת אירועי ציון 60 שנה להיווסדה. התע\"א מנהלת הליך לקבלת הצעות מחיר מאת המשרדים המתמודדים גיתם BBDO, מקאן אריקסון, Y&R ישראל ובאומן בר ריבנאי.
למרות שבתעשייה האווירית טרם החליטו על גובה התקציב לציון האירוע, זהות המשרדים שנענו לפנייה מעידה על כך שמדובר בקמפיין אטרקטיבי. יוזכר כי משרד הפרסום \'ממסר שיפרין\' מעניק לתעשייה האווירית שירותי פרסום המופנים לקהל יעד מקצועי בחו\"ל. התע\"א אינה מפרסמת בתחומי מדינת ישראל, אלא במקרים ספציפיים בהם מדובר בשיתוף פעולה עם חילות צבא הגנה לישראל כדוגמת הים והאוויר המשמשים כלקוחותיה.
כאמור, הפנייה למשרדי הפרסוםן נעשתה במסגרת ההכנות לציון 60 שנה להיווסדה של התעשייה האווירית. בתע\"א טרם החליטו על המתכונת והדרך בה יציינו את האירוע. נכון לעכשיו חלק מהמשרדים כבר קיימו פגישה עם נציגי החברה הממשלתית שבראשם עומד הסמנכ\"ל האחראי על תחום התקשורת דורון סוסליק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיהוק (ל"ת)
    פרסומאית 05/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור