שיווק ופרסום
לא צריך QR קוד: לוקיישן מציגה פוסטר חכם שמריץ קמפיין בקירוב הנייד למודעה
חברת לוקיישן מדיה בניהולו של איתי פז מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC. הרצת הקמפיין מתאפשרת באופן נוח ללא הורדת אפליקצייה
חברת לוקיישן מדיה בשיתוף NFC Israel מציגה לראשונה מדיה המשלבת טכנולוגיית NFC על גבי פוסטרים.
מספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד מנכ\"ל לוקיישן, איתי פז, מוביל את החדרת הטכנולוגיה החדשה לתחום השילוט. לוקיישן ו-NFC ישראל מציגות \'פוסטר חכם\' הכולל בתוכו תג NFC המושתל בכל מסגרות המדיה שברשות החברה ולמעשה הופך קמפיין OFF LINE לקמפיין ON LINE על ידי פעולה אחת פשוטה, קירוב המכשיר לפוסטר, ללא צורך בהורדת אפליקציה כלשהי. ברגע בו מוצמד מכשיר הסלולאר לפוסטר, עולה במכשיר דף הנחיתה, עמוד הפייסבוק וכל מסר אחר אותו מעוניין המפרסם להעביר. כמו כן, מערכות הניטור יודעות לספק למפרסם את הכלים לניתוח הקמפיין.
הקמפיין הראשון שיעלה בטכנולוגיה זו ברחבי הארץ על גבי המדיה של חברת לוקיישן, יהיה של חברת פריגו אשר תקדם את קונדום R3. לאחרונה הוטמעו הטכנולוגיה במעל ל-3500 מסגרות הפרסום של החברה.
איתי פז מנכ\"ל לוקיישן: \"בחודשים האחרונים אנו אמונים על פיתוח ערוצי המדיה של החברה יצירת חדשנות והתאמתה לעולם הדיגיטל. לוקיישן מדיה תמשיך לחדש ולספק ללקוחותיה מוצרים ייחודיים הפונים לקהלי יעד ממוקדים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.גבי לביא 06/2013/12הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד e.t תמשיך ככה .... אתה תותח :)סגור
-
5.רק חבל ששכחו לציין שזה לא עובד ב-iPhone (ל"ת)סטיב ג'ובס 06/2013/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.זה די טיפשי סך הכלארז 06/2013/11הגב לתגובה זו0 0להתחיל לפרסם תוך שימוש בטכנולוגיה שמרבית הסמארטפונים הישראלים כלל לא תומכים בה... ביטלתם את הIOS, ביטלתם כמחצית ממשתמשי האנדרואיד אופס, יש רעיון מדהים עם ביצוע עלובסגור
-
3.מלך העולםיוסי 06/2013/10הגב לתגובה זו0 0תותח. ז... מהעין.סגור
-
2.אחלה איתי, מוכשר בטירוף , לוקיישן על המפה (ל"ת)אוהד ג. 06/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איתי עושה עבודה מדהימה בלוקיישן! מוכשר בטירוף (ל"ת)אוהד ג. 06/2013/10הגב לתגובה זו0 0סגור


