שיווק ופרסום

אנימציה נפלאה, סיפור מרגש ושיר של פיונה אפל: Chipotle עושה זאת שוב

שנתיים לאחר סרטון האנימציה שכבש את העולם, חוזר מותג המזון המקסיקני עם פרסומת חדשה - שוב כסרטון אנימציה קצר המלווה גם במשחק מחשב
שנתיים לאחר שכבש את עולם הפרסום עם סרטון האנימציה Back To The Start - \"חוזרים למקורות\" - מותג המזון המקסיקני Chipotle חוזר עם פרסומת חדשה ומצליח לשחזר את מה שעבד לו בפעם הראשונה, שוב, בדרך מרגשת למדי.
מותג המזון שפועל תחת ההבטחה של Food With Integrity (\"מזון עם יושר\") מקדם ערכים של שמירה על הסביבה, שמירה על זכויות החקלאים וגידול חיות בסביבה נעימה, ומצליח להעביר מסר זה גם בסרטון החדש דרך עיניו של דחליל מעורר חמלה שנעצב אל לבו כשהוא מבין כיצד הדברים מתנהלים במפעל ייצור המזון התעשייתי בו הוא עובד.
הסרטון החדש - The Scarecrow
הסרטון הראשון - Back To The Start
בהתאם לנוסחה שעבדה בפעם הקודמת, עם קאבר של ווילי נלסון לשיר של Coldplay, גם לסרטון זה גייסו Chipotle דמות מוכרת לשיר הרקע - הפעם נבחרה פיונה אפל שמבצעת קאבר לשיר שהופיע בסרט Willy Wonka and the Chocolate Factory - Pure Imagination משנת 1971.
מאחורי הסרטון שנקרא The Scarecrow - הדחליל (מתחבר להצגת העורבים Crow - כמי שמנהל את מפעל המזון הנצלני) עומד הסטודיו Moonbot שזכה בשנה שעברה באוסקר לסרטון אנימציה קצר - The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore. המותג המקסיקני לא הסתפק בסרטון הפרסומת וצירף לקמפיין הנוכחי משחק אינטראקטיבי להורדה חינמית ב-App Store עם אפשרות לזכייה בקופון.
הסרטון זוכה האוסקר של Moonbot
תגיות Chipotle | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה