שיווק ופרסום
מראובני פרידן לענבר מרחב ניסן: עמית ברעם מצטרף למשרד כמנהל קריאייטיב
ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן טיפל בשנים האחרונות בקסטרו, שברולט, עוף טוב ועוד. הוא ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן
משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, גייס לשורותיו את מנהל הקריאייטיב עמית ברעם, שעזב בעקבות זאת את ראובני פרידן - כך נודע לאייס. ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן, טיפל בשנים האחרונות בתקציבי קסטרו, שברולט, טבע נאות, עוף טוב, אלבר ועוד, המטופלים בראובני פרידן.
ברעם יצטרף לענבר מרחב ניסן בו ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן, סמנכ\"ל הקריאייטיב ושותף במשרד. הוא יחליף במשבצת זו את מנהל הקריאייטיב אורי גנות שהגיע למשרד לאחר קדנציה קצרה בזרמון DDB, כאשר ללפני כן היה מספר שנים בשמעוני פינקלשטיין ברקי.
למעשה, ברעם ייקח לידיו את הניהול השוטף של הקריאייטיב במשרד הפרסום ויפנה את ניסן לטובת ניהול והתווית הקו הקריאטיבי במשרד. גיוסו של ברעם למשרד מעיד על כוונות ענבר מרחב ניסן להתחזק בגזרת האופנה בעזרת נסיונו הרב של ברעם בטיפול בקסטרו - ממותגי האופנה המצליחים בישראל, הן עסקית והן בכל הקשור לתדמית התקשורתית. בענבר מרחב ניסן מנוהלים 3 תקציבי אופנה: לי קופר, נעלי גלי ותקציב H&O שטומן בחובו אתגר משמעותי.
לפני שהצטרף לראובני פרידן בו שימש בתפקידי קריאייטיב שונים במשך כ-4 שנים, עסק ברעם בייעוץ לנושאי אסטרטגיה וקריאייטיב בשוק ההיי-טק. תחילת דרכו בענף הפרסום לפני פרק ההיי-טק כללה גם את JWT ורגב קויצקי. במשרד הפרסום מסבירים שבמקורו ברעם הוא איש ארט, תכונה שאמורה להשלים את ניסן הקופירייטר.
עמית ברעם אמר לאייס: \"היו לי 4 שנים מדהימות בראובני פרידן. אני מת על המשרד הזה ולמדתי שם המון. חיפשתי אתגר חדש וחושב שמצאתי בית חם ואוהב בענבר מרחב ניסן\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.ענבר מרחב ניסן - על מסלול המראה השנהשרגא גפני 11/2013/15הגב לתגובה זו0 0ותראו שצדקתיסגור
-
9.עמית הוא גבראחד שעבד עם עמית 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0בחור טוב, איש פרסום, מקווה שהטירוף שיש בענבר מרחב שקט לא יקלקל אותו. בהצלחה חביבי!סגור
-
8.מתגעגעים אליך בשמעוני (ל"ת)אורי 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מישהו צריך להתעורר בראובניאחת שמכירה 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0הם מאבדים את האנשים הכי טובים שלהם והם לא רואים את זה? יש להם מנכ"ל שמפחד על עצמו אז מפטר את כל מי שטוב בסביבתו!!!!! בקרוב ישמעו על עוד כמה עזיבותסגור
-
כנראה שלא מכירה מספיק טובג 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0זה שכמה תקציבאים עזבו לא הופך את זה לגל עזיבהסגור
- טען עוד
-
6.לאן נעלמו הפרסומאים הגדולים של פעם???? ----->שני 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0כולם נראו כאילו כרגע התעוררו, עייפים, נבוכים, לא מבינים מה רוצים מהם, סוג של חרטקיסטים כאלה ולא ממש פרסומאים שהפרסום באמת זורם בעורקם. צום קל!סגור
-
מה שקרה זה.....יואב 11/2013/16הגב לתגובה זו0 0שאנשים שטחיים כמוך מסיקים מסקנות ברורות ונחרצות על סמך תמונה באתר. אתה מכיר את עמית? עבדת איתו? ניהל אותך? ניהלת אותו? wtf.סגור
-
5.עמית יא תותחדנה 11/2013/13הגב לתגובה זו0 0בהצלחה!סגור
-
4.אמממ טאלנט.. קצת הגזמנומי? 11/2013/12הגב לתגובה זו0 0אז הוא זה שאחראי לכל הפרסומות המעולות של קסטרו, עוף טוב ושברולטסגור
-
3.קצין וגנטלמן (ל"ת)jo 11/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מה זה קו קריאייטיבי למשרדפרסומאי 11/2013/12הגב לתגובה זו0 0אשמח ללמוד ולקבל דוגמאסגור
-
1.מכה קשה לראובניאדי 11/2013/12הגב לתגובה זו0 0בהצלחה בענברסגור


