שיווק ופרסום

לאחר עריכה: קמפיין קפה נמס חזר לאוויר, עם אפליקציה ל"בקשות סליחה"

חודשיים לאחר שנחתך, בגלל שמנכ"ל החברה להגנת הטבע "נעלב", הקמפיין חזר בליווי אפליקצייה בה גולשים יחשפו סיפורים שיהפכו לפרסומת טלוויזיה
הגרסה המקורית של קמפיין \'קפה נמס עלית\' לשנת 2014, נחתכה וירדה מהאוויר לאחר שמנכ\"ל החברה להגנת הטבע הגיב לתוכן באופן אישי, ולא חסך את ביקורתו מ\'עלית\' ומנכ\"ל באומן בר ריבנאי. כעת, כחודשיים מאוחר יותר, המהלך חוזר לאוויר והפעם הוא גם עתיד להגשים את ייעודו.
לצד הסרטון שעבר עריכה מחדש, ללא החלק שלכאורה מעליב את החברה להגנת הטבע, עלתה לאוויר אפליקציית פייסבוק ממותגת. במסגרתה הגולשים מוזמנים לבקש סליחה ממישהו ברשימת החברים שלהם.
תחת הכותרת \"דברים נראים אחרת כשיושבים על כוס קפה\" הקמפיין קורא לגולשים \"לפתור עם מישהו ת\'עניינים על כוס קפה\". האפליקציה מאפשרת לשלוח מסר אישי ב-150 תווים, כאשר סיפורי ה\"סליחה\" הטובים ביותר עשוים להופיע כפרסומת בטלוויזיה, וכן לזכות בפרסים נוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משועמם מהפרסומת
    צופה מפהק 02/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריאטיב ירוד,תסריט בינוני וחסר מעוף. בקיצור, נרדמתי
    סגור
  • 2.
    יאללה איזה חפרפרת
    המקור מ BBR 02/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפש קטנוני משועמם סכסכן. תבחר.
    סגור
  • 1.
    מתוך BBR שמעתי ש...
    חנן 02/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    BBR "חטפו על הראש" משטראוס, שנאלצה לפצות החברה להגנת הטבע ולערוך הסרט מחדש על פי דרישתה
    סגור