שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee עובר למשרד 'לעומק התודעה'

השינויים במערך הפרסום הם חלק מתהליך מיתוג מחדש שמבצעת Ramilee. היקף התקציב של הרשת שמונה 27 סניפים צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום בלומנקרנץ. העברת התקציב היא במסגרת הליך מיתוג מחדש אליו צועדת הרשת הוותיקה, בנוסף לשינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה, כך לדברי Ramilee. היקף התקציב השנתי של הרשת שמונה 27 סניפים בפריסה ארצית צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
Ramilee היא פרטית המנוהלת על ידי משפחת מזרחי. רמי מזרחי, מנכ\"ל החברה, הקים את המותג \'רמי לי\' בשנת 1971 ולפני כעשור לקחו על עצמם שלושת ילדיו את ניהול החברה בפועל. זיו פופלבסקי, מבעלי \'לעומק התודעה\': \"רשת רמי לי הינה רשת האופנה להריון המובילה והגדולה בישראל. אנחנו שמחים שנבחרנו להוביל את השינוי הצפוי ברשת ומברכים על שיתוף הפעולה\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד. המשרד הזה לא מפסיק לצמוח (ל"ת)
    רוני 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לצמוח?
    אמנדה 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוכן פלאפל לדוכן שווארמה?
    סגור
  • 2.
    ארז עולה. דמבינסקי יורד. (ל"ת)
    מלי 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מזבוב פיל
    שולמית 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תפרסמו כאן כל סטקייה או דוכן שווארמה שהמשרד הזה מקבל? זה מגוחך.
    סגור
  • את כל כך צודקת!
    יונה 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עובר שבוע שלא מתפרסמת ידיעה על המשרד הזה ולרוב מדובר בתקציבים של שקל וחצי. מתי לאחרונה הם זכו במכרז רב משתתפים?
    סגור