שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee עובר למשרד 'לעומק התודעה'
השינויים במערך הפרסום הם חלק מתהליך מיתוג מחדש שמבצעת Ramilee. היקף התקציב של הרשת שמונה 27 סניפים צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום בלומנקרנץ. העברת התקציב היא במסגרת הליך מיתוג מחדש אליו צועדת הרשת הוותיקה, בנוסף לשינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה, כך לדברי Ramilee. היקף התקציב השנתי של הרשת שמונה 27 סניפים בפריסה ארצית צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
Ramilee היא פרטית המנוהלת על ידי משפחת מזרחי. רמי מזרחי, מנכ\"ל החברה, הקים את המותג \'רמי לי\' בשנת 1971 ולפני כעשור לקחו על עצמם שלושת ילדיו את ניהול החברה בפועל. זיו פופלבסקי, מבעלי \'לעומק התודעה\': \"רשת רמי לי הינה רשת האופנה להריון המובילה והגדולה בישראל. אנחנו שמחים שנבחרנו להוביל את השינוי הצפוי ברשת ומברכים על שיתוף הפעולה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד. המשרד הזה לא מפסיק לצמוח (ל"ת)רוני 06/2014/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לצמוח?אמנדה 06/2014/26הגב לתגובה זו0 0מדוכן פלאפל לדוכן שווארמה?סגור
-
2.ארז עולה. דמבינסקי יורד. (ל"ת)מלי 06/2014/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מזבוב פילשולמית 06/2014/26הגב לתגובה זו0 0עד מתי תפרסמו כאן כל סטקייה או דוכן שווארמה שהמשרד הזה מקבל? זה מגוחך.סגור
-
את כל כך צודקת!יונה 06/2014/26הגב לתגובה זו0 0לא עובר שבוע שלא מתפרסמת ידיעה על המשרד הזה ולרוב מדובר בתקציבים של שקל וחצי. מתי לאחרונה הם זכו במכרז רב משתתפים?סגור


