שיווק ופרסום

הכרה בינ"ל למהלך D.TALES לסלקום: נבחר לטוב באינטראקטיב ב-Best ads

מהלך הדיגיטל החדשני של D.TALES במסגרת השקת דור ה-4 בסלולר אפשר לגולשי ynet לקרוא את התכנים בקצב מהיר בהרבה באמצעות תוסף חכם
D.TALES (צילום צילום מסך)
קמפיין \"כפתור המהירות של סלקום\" (The Speed Reading Banner) שהיה חלק מהחזית התקשורתית הדיגיטלית בהשקת דור 4 בסלולר (לצד מהלך של ה-HOOLIGANS) זכה להכרה בינלאומית ונבחר לטוב ביותר באינטראקטיב לשבוע האחרון על ידי אתר הפרסום BEST ADS ON TV .
בסוכנות הפרסום חברו לאתר ynet (וכך גם במובייל) למשך חודש שבו צורפו לכתבות באתר באנר שמזמין את הגולשים לקרוא את התוכן בדרך מהירה יותר. באתר הוטמע תוסף שהציג את הטקסט בכתבה בפורמט של מילה אחר מילה, בקצב שהוא פי 3 ממהירות הקריאה הממוצעת.
ב-D.TALES מסבירים: \"האינסייט היה שרוב האנשים לא קוראים הרבה מעבר לכותרת באינטרנט, בגלל שהם לא מסוגלים לקרוא מהר מספיק והם מאבדים סבלנות. המחשבה מאחורי המהלך היתה שדור 4.5 מהיר פי 3 מדור 3, אז למה שלא ניתן לאנשים לחוות את המהירות במקום סתם לצעוק עליהם שזה יותר מהר\".
קרדיטים: מנכ\"ל: נדב סעדיה. מנהל קריאייטיב ראשי: איתי נגלר. מנהל קריאייטיב: דניאל ברק. ניהול לקוח: מרינה טאליאס. עיצוב: NORBERT סטודיו. מפתחי WEB: גיא שלידר, פלג שלידר
תגיות BEST ADS | D.tales | YNET | סלקום
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סעדיה מנכ"ל? (ל"ת)
    אביטל 10/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חזק מאוד
    איתמר 10/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות הדבר הזה הצלחתי לקרוא את הטור יחסים שלהם סופסוף
    סגור
  • 3.
    יפה
    ההוא משם 10/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין כמה אנשים קראו עם זה.
    סגור
  • 2.
    אחלה בחלה (ל"ת)
    דור 10/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוכשרים!
    ארז 10/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו לשדים הדיגיטליים של D-TALES
    סגור