שיווק ופרסום
הכרה בינ"ל למהלך D.TALES לסלקום: נבחר לטוב באינטראקטיב ב-Best ads
מהלך הדיגיטל החדשני של D.TALES במסגרת השקת דור ה-4 בסלולר אפשר לגולשי ynet לקרוא את התכנים בקצב מהיר בהרבה באמצעות תוסף חכם
קמפיין \"כפתור המהירות של סלקום\" (The Speed Reading Banner) שהיה חלק מהחזית התקשורתית הדיגיטלית בהשקת דור 4 בסלולר (לצד מהלך של ה-HOOLIGANS) זכה להכרה בינלאומית ונבחר לטוב ביותר באינטראקטיב לשבוע האחרון על ידי אתר הפרסום BEST ADS ON TV .
בסוכנות הפרסום חברו לאתר ynet (וכך גם במובייל) למשך חודש שבו צורפו לכתבות באתר באנר שמזמין את הגולשים לקרוא את התוכן בדרך מהירה יותר. באתר הוטמע תוסף שהציג את הטקסט בכתבה בפורמט של מילה אחר מילה, בקצב שהוא פי 3 ממהירות הקריאה הממוצעת.
ב-D.TALES מסבירים: \"האינסייט היה שרוב האנשים לא קוראים הרבה מעבר לכותרת באינטרנט, בגלל שהם לא מסוגלים לקרוא מהר מספיק והם מאבדים סבלנות. המחשבה מאחורי המהלך היתה שדור 4.5 מהיר פי 3 מדור 3, אז למה שלא ניתן לאנשים לחוות את המהירות במקום סתם לצעוק עליהם שזה יותר מהר\".
The Speed Reading Banner from Daniel Barak on Vimeo.
קרדיטים: מנכ\"ל: נדב סעדיה. מנהל קריאייטיב ראשי: איתי נגלר. מנהל קריאייטיב: דניאל ברק. ניהול לקוח: מרינה טאליאס. עיצוב: NORBERT סטודיו. מפתחי WEB: גיא שלידר, פלג שלידר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.סעדיה מנכ"ל? (ל"ת)אביטל 10/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חזק מאודאיתמר 10/2014/01הגב לתגובה זו0 0בזכות הדבר הזה הצלחתי לקרוא את הטור יחסים שלהם סופסוףסגור
-
3.יפהההוא משם 10/2014/01הגב לתגובה זו0 0מעניין כמה אנשים קראו עם זה.סגור
-
2.אחלה בחלה (ל"ת)דור 10/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מוכשרים!ארז 10/2014/01הגב לתגובה זו0 0שאפו לשדים הדיגיטליים של D-TALESסגור


