שיווק ופרסום
4 חודשים לאחר הזכייה במכרז: הסרטון הראשון של 'פובליסיס' עבור 'כללית'
מספר חודשים לאחר שגברו על 7 משרדים ובשלב הגמר על ראובני פרידן וגליקמן, פובליסיס מעלה הערב קמפיין ראשון לכללית; האם 'חמודי' נשאר?
כ-4 חודשים וחצי לאחר שרשם את אחד ההישגים (וההפתעות) של השנה האחרונה, כשזכה במכרז על תקציב הפרסום של קופ\"ח \'כללית\', משרד הפרסום פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד יוצא לדרך עם הקמפיין הראשון בקדנציה שאחרי מקאן תל אביב.
כזכור, בשנים האחרונות מי שהוביל את הקו הפרסומי של הקופה הגדולה בישראל, היתה הדמות המצוירת של הילד הקטן והסקרן \'חמודי\'. בסרטון שעולה הערב לאוויר (יום ה) הקופה מציגה שפה תקשורתית חדשה-ישנה שבה הקופה תופסת משבצת תדמיתית של \"מייעצת\" ומסבירה לצופים על הסכנות שבחיפוש מידע רפואי ממקור לא מוסמך. החלק ה\"ישן\" של השפה התקשורתית מגיעה בסיומת שבה מופיע לא אחר מאשר \'חמודי\' שתפקידו התקצר לשניות ספורות - אולי כהכנה לקראת פרידה הדרגתית וסופית מדמותו?
לאייס נודע עוד, כי הסרטון הנוכחי הוא רק תחילתו של מהלך אסטרטגי יסודי יותר שקופת חולים כללית עתידה להוציא לפועל בתכנית התקשורתית שתוכננה לשנה הקרובה.
הפרסומת החדשה של כללית
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.את חוות הדעת הרפואית הראשונה נותן גוגלייאוש 11/2014/01הגב לתגובה זו0 0רופא המשפחה הפך ל second opinion וסמכות למתן אישורי מחלה, לא ברור איך קופת חולים תמשיך להתקיים.סגור
-
2.בעיקר עצובאנונימי 10/2014/24הגב לתגובה זו0 0אין סיכוי לפרסום הישראלי בעידן הקרוב. חבל.סגור
-
1.סרט דיבורים גרוע מהאייטיז (ל"ת)קודן 10/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור


