שיווק ופרסום
מצחיק: משרד הבריאות מזמין אתכם ל"נענע ת'סלאמי" או שפשוט שימו קונדום
הפרסומת החדשה של לפמ במסגרת המאבק באיידס ממשיכה את הקו הפרוע של הלשכה שממשיכה להפתיע. אז מה עדיף ל"שפשף חליל" או לשים קונדום?
האם לפמ עשה זאת שוב, והצליח לייצר עוד סרטון משעשע, ויראלי ומופרע? ככה זה לפחות נראה לאחר צפייה בקמפיין החדש של לשכת הפרסום הממשלתית למשרד הבריאות, במסגרת המאבק באיידס ומסע ההסברה בנושא.
הסרטון שעלה אתמול (יום ג\') לאוויר כבר הספיק לגרוף 53 אלף צפיות בפייסבוק, 1000 לייקים וכ-201 שיתופים. נתון שכל משרד פרסום היה חותם עליו מראש עבור הקמפיינים המסחריים ללקוחותיהם. המספרים ביוטיוב, נכון לעכשיו, עוד מזדחלים (1,367 צפיות בלבד לסרטון שמשרד הבריאות העלה) אבל זה נראה כמו עניין של זמן בלבד.
בפעם שעברה הם (לפמ) עשו את זה עם הקמפיין המצוין שנועד לשכנע יהודים צעירים לבוא ללמוד בישראל . הפעם הבריף היה של משרד הבריאות ונגע לעניין קצת יותר אוניברסלי - המאבק באיידס ומניעתו לקראת יום האיידס הבינלאומי שצוין ב-1 בדצמבר (לפמ פספסה את התאריך ביותר משבוע, וחבל).
תחת הקונספט של \"לא קונדום - לא תודה. נלחמים באיידס...זה גם בידיים שלך\" עלה לאוויר סרטון בשם \"לפנק ת\'צב\" - שנראה כאילו הוא אסף את כל מטאפורות האוננות שנשמעו לאורך השנים בסרטי קולג\'ים אמריקאיים כדוגמת \'אמריקאן פאי\', דחס אותם יחד והמחיש אותם ויזואלית כדי לשכנע את הקהל הצעיר להשתמש באמצעי מניעה.
קמפיין לפמ למשרד הבריאות: לנענע ת\'סלאמי
הסרטון מתחיל בסצנה בה נראה זוג (גבר ואשה) שנכנסים לחדר שינה, ותוך כדי נשיקות השניים מתחילים להתפשט. רגע לפני שהם עוברים לשלב הבא, האישה שולפת קונדום ובתגובה הגבר אומר: \"אני מה זה שונא לשים\". היא בתגובה עונה לו: \"אין בעיה, אז אתה מוזמן ל.....\" ומכאן מתחילה סדרה של דימויים קלאסיים כמו \"לנקות את החליל\" או \"לשחק עם הנחש\", \"לנענע את הבול עץ\", \"לנענע את הסלאמי\" ועוד.
על פי נתוני משרד הבריאות בתקופה שבין 1981 לסוף 2013, התגלו בישראל 7,990 מקרים חדשים של נשאי HIV וחולי איידס, מתוכם 6,454 אנשים החיים היום בישראל . בשנת 2013 דווחו למשרד הבריאות על 476 מקרים חדשים (ירידה קלה של 10 מקרים לעומת אשתקד). ובכך, שיעור היארעות HIV/איידס בישראל בשנת 2013 הינו של 58.5 מקרים חדשים למיליון אוכלוסייה. שיעור זה נמוך מהמדווח במרבית מדינות מערב אירופה וצפון אמריקה, אולם קיימים פערים גדולים בין תת אוכלוסיות בארץ.
קרדיטים: מנהלת לקוחות - מאיה לוי, אסטרטגיה - יוני להב, קריאייטיב - אסף זליקוביץ ויואב הבל, מפיקה אחראית - נורית פיינמן, במאים - דורון פז ויואב פז, תקציבאית דיגיטל - סיגלית אהרונוב, חברת הפקה - תפארת הפקות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.רק אני חושב שסרטון כזה לא אמור להסתובב ברשת?חייל בסדיר 12/2014/14הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד על היוזמה אבל הסרטון לא הולם בעלילסגור
-
8.מצחק ומפחידשוקי 12/2014/11הגב לתגובה זו0 0לא רעסגור
-
7.כל כך מיושן, ארכאי ומביך... (ל"ת)ירון 12/2014/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.ממש מצחיקיהושפט 12/2014/11הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד לנוגעים בדבר ובעיקר למשרד הבריאות על האומץ שנה אחר שנהסגור
-
5.בץ מפרפר זה כבר הגזמה פרועה. הפעוט שלי שואלאמא 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0מה עושים לבץ???סגור
- טען עוד
-
4.גדי מרגלית תותח על (ל"ת)חבר 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.בקיצור, סתמי לחלוטין. (ל"ת)ארוך, מייגע, מיושן 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
די, אל תהיה חליל. תפרגן (ל"ת)אנונימי 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כרטיס צהובסורי, זה לא זה 12/2014/11הגב לתגובה זו0 0הכי מסוכן זה המעטפת של אינדי מגניב פרובוקטיבי שמקבל לגיטימציה. זה דאחקיונריסגור
-
2.מעולה (ל"ת)מעולה 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מאיפה הצליחו להביא את בץ????אחלה 12/2014/10הגב לתגובה זו0 0ממש ממש ממש מצחיק.סגור


