שיווק ופרסום

עוד עמוד לרזומה: מודעת פורד של באומן נכנסה למגזין הפרסום היוקרתי ארכייב

המודעה הייחודית קראה למביטים בה לחזות ב"קסם" שבאמצעותו אפשר להחנות את הפורד אקספלורר בין 2 רכבים באמצעות העיניים בלבד
משה בנימין |  7
מודעת פורד אקספלורר. באומן בר ריבנאי (צילום יח"צ)

לאחר שזכתה למחמאות מאתרים ובלוגים מסביב לעולם, מודעת האשלייה של באומן בר ריבנאי עבור פורד אקספלורר מקבלת הכרה בינלאומית נוספת בדמות מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב.

כזכור, המודעה שנועדה לתקשר את "מערכת ה-PARK ASSIST שמסייעת לנהג לחנות בקלות" מפעילה את הקורא כדי לחזות ב"קסם". מעל לפורד אקספלורר שבפינה הימנית נכתב: "הבט בנקודה שברכב ל-30 שניות, הסט את המבט לחנייה הפנויה משמאל (השטח הריק שבין 2 הרכבים השחורים משמאל) ותראה כמה קל לחנות".


 

האשלייה האופטית שאנשי באומן עשו בה שימוש לוקחת השראה מאשליית Herman grid על שמו של הפיזיולוג הגרמני Ludimar Hermann מניסוי שערך בשנת 1870. בניסוי שעוסק ברצפטורים מתחום הראייה הרמן הראה כי מבט בנקודות שחורות על רקע בהיר מגרה את העין וגורם לה לראות שטחים אפורים מסביב לחלק השחור.

יש לציין כי בדיוק לפני שנה מודעה נוספת של באומן בר ריבנאי עבור פורד נכנסה למגזין הארכייב. אז זו הייתה מודעת המראה שעוצבה במסגרת תחרות דג הזהב לקידום מערכת ה-BLIS המתריעה על סכנות בשטחים מתים.

קרדיטים למודעת האשלייה: מנהל קריאייטיב ראשי: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, קופי: עידן לוי; שרון רפאל, ארט: אורן עמירן

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מתעסקים עם רכב על שם פורד האנטישמי (ל"ת)
    גועל נפש של אנטישמי 04/2015/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תספרו לארכייב
    האמת 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה היתה החשיפה של המודעה? אפס, פורסמה במגזין שמחולק לברנג׳ה. מה עשיתם כדי למכור את המודעה? הבטחתם ללקוחה שתעשו יפה יפה את כל האדפטציות הגרועות שלה , רק כדי שהיא תאשר לכם מודעה אחת מעולה למגזין שאף אחד לא קורא. כמה עלתה המודעה? בעיקרון, מחיר המחירון הוא 20 אלף, אבל מנהלת המותג לא רוצה לשלם. עשינו לה הנחה מול חברת המדיה ל-15, אבל היא הרגיש שזה יקר מידי, אז המשרד החליט לממן חצי על חשבונו וגם זה לא עזר. לאחר שיחה וארוחת צהריים על חשבון המשרד, החליט סמנכ״ל השיווק לבזבז עליה 5 אלף. השאר יצא מתקציב קופה קטנה. או בקיצור: תופעת דג הזהב היא רעה חולה. די! נ״ב: אחלה מודעה! חבל שלא התפרסמה במציאות.
    סגור
  • תסביר לו למה הוא טיפש...
    יוגב 04/2015/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    א. ברנז'ה ולא ברנג'ה ב. אני לקוח ולא לקוחה ג. בניגוד לשאר המודעות בדג הזהב, המודעה התפרסמה בגיליון אחרי שהתפרסמה לפני זה בעיתונות. ד. שבת שלום, תתחיל לפרגן לתעשיה שאתה עובד בה. ילד.
    סגור
  • אתה כזה טיפש (ל"ת)
    אי אי אי 04/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    להכנס לארכייב זה כזה ניינטיז (ל"ת)
    משה 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כי אתה אף פעם לא הצלחת?
    ירון 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תראה משה, אם זה השם שלך בכלל, אתה מהנודניקים האלה שאף פעם לא יודע להגיד מילה טובה נכון? תמיד לעקוץ, לחפש את הלא טוב בכל דבר ובכלל להיות טיפוס חמוץ לסביבה. אז אני שמח בשבילך, כי מגיע לך אותך. (ואם היית מבין קצת, רק קצת, לא היית כותב שטויות כאלו)
    סגור
  • 1.
    יוגב וייס המלך!
    הרב גדעון 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למרות שהוא אוהב בנים
    סגור