שיווק ופרסום

twentythree תטפל בתקציבי הדיגיטל של Urban ביתילי ו-IDdesign

קבוצת כרמל הכוללת את מותגי הריהוט IDdesign, Urban, ו-Carmel Group מעבירה את תקציב הדיגיטל שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים לארז רובינשטיין ויוסי צרפתי
משה בנימין |  5
twenty three. ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי (צילום יח"צ)
קבוצת כרמל הכוללת את ביתילי, IDdesign, Urban, ו-Carmel Group בחרה בסוכנות הפרסום twentythree בבעלות ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי לטפל בתקציב הדיגיטל.
מותגי הקבוצה מונים למעלה מ-30 סניפים מאילת ועד כרמיאל. תקציב הדיגיטל השנתי יעמוד על כ-3 מיליון שקלים ויכלול את ניהול הקמפיינים הדיגיטליים, פלטפורמות התוכן והמדיה החברתית, פרפורמנס וקידום אתרי הקבוצה
ארז רובינשטיין, מבעלי twentythree: "מעטים המקרים בהם פגשתי מנהלים של רשת קמעונאית ותיקה כל-כך שמכירים בחשיבות הדיגיטל על כל צורותיו ומוכנים להעניק מנדט אמיתי לביצוע קפיצת מדרגה משמעותית בתחום. אנחנו מודים לעופר ולמנהלי הקבוצה על הבעת האמון וברור לנו שנטל ההוכחה כעת הוא עלינו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אוי, זה לא פרסום ראשון? (ל"ת)
    פרסום שני 06/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד ובהצלחה
    איגור 06/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכולם
    סגור
  • 3.
    תנחומיי. (ל"ת)
    ג'ון לוק 06/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אחלה אנשים. מקצועניים מאוד (ל"ת)
    דנידין 06/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    גן-מור 06/2015/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור