שיווק ופרסום
twentythree תטפל בתקציבי הדיגיטל של Urban ביתילי ו-IDdesign
קבוצת כרמל הכוללת את מותגי הריהוט IDdesign, Urban, ו-Carmel Group מעבירה את תקציב הדיגיטל שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים לארז רובינשטיין ויוסי צרפתי
קבוצת כרמל הכוללת את ביתילי, IDdesign, Urban, ו-Carmel Group בחרה בסוכנות הפרסום twentythree בבעלות ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי לטפל בתקציב הדיגיטל.
מותגי הקבוצה מונים למעלה מ-30 סניפים מאילת ועד כרמיאל. תקציב הדיגיטל השנתי יעמוד על כ-3 מיליון שקלים ויכלול את ניהול הקמפיינים הדיגיטליים, פלטפורמות התוכן והמדיה החברתית, פרפורמנס וקידום אתרי הקבוצה
ארז רובינשטיין, מבעלי twentythree: "מעטים המקרים בהם פגשתי מנהלים של רשת קמעונאית ותיקה כל-כך שמכירים בחשיבות הדיגיטל על כל צורותיו ומוכנים להעניק מנדט אמיתי לביצוע קפיצת מדרגה משמעותית בתחום. אנחנו מודים לעופר ולמנהלי הקבוצה על הבעת האמון וברור לנו שנטל ההוכחה כעת הוא עלינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אוי, זה לא פרסום ראשון? (ל"ת)פרסום שני 06/2015/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כל הכבוד ובהצלחהאיגור 06/2015/25הגב לתגובה זו0 0לכולםסגור
-
3.תנחומיי. (ל"ת)ג'ון לוק 06/2015/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אחלה אנשים. מקצועניים מאוד (ל"ת)דנידין 06/2015/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.תותחים (ל"ת)גן-מור 06/2015/24הגב לתגובה זו1 0סגור


