שיווק ופרסום

תקציב חדש למשרד הפרסום טוויסטד: בית הספר לאמנות ותרבות 'בסיס'

כתבי אייס | 
קמפיין טוויסטד לבית הספר לאומנות ותרבות בסיס (צילום יח"צ)
בית ספר לאמנות ותרבות בסיס שכר את שירותיו של משרד טוויסטד. כבר כעת יעלה קמפיין שילוט חוצות, פרינט, רדיו ודיגיטל המזמין סטודנטים לפיסול, ציור וצילום ליום פתוח שיתקיים בשבוע הבא במרכז החדש של בית הספר בהרצליה.
במרכז הקמפיין תושק שפה תקשורתית חדשה שמשלבת ויז'ואלים מתוך עבודות של מרצים מובילים בבית הספר, המתכתבים עם מסרים חברתיים, תרבותיים ואמנותיים, שמקבלים משמעות על ידי מחיקה של מילים.
לילך בר דוד, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של בסיס, מסרה כי "אנחנו נמצאים בעיצומו של מהלך מרגש ומיוחד, שכולל מעבר למשכן חדש ופתיחת שנת הלימודים באוקטובר הקרוב. בחרנו בטוויסטד כשותפים לדרך ואנו מאמינים שבזכות השפה החזותית החדשה נפנה לקהלים נכונים המעריכים אמנות כדרך חיים".


תגיות טוויסטד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה