שיווק ופרסום
הסוף ל-Das Auto: פולקסוואגן מבטלת את הסלוגן המוכר בעקבות פרשת הזיהום
בחברה מרגישים כי התקופה הנוכחית, לאחר התפוצצות פרשת התרמית בנושא מידת הזיהום של רכביה, מחייבת חזרה לאבני היסוד ללא מעטפת מיתוגית שעשויה להיתפס יומרנית ומתנשאת
לאחר כ-10 שנים שבהן הסלוגן Das Auto ("האוטו") ליווה את פרסומי קבוצת פולקסוואגן והפך לסיסמה מזוהה עם מותג הרכב הגרמני - החברה החליטה לבטל אותו ולצאת לדרך חדשה, צנועה ופחות יומרנית בעקבות אירועי ה'דיזל-גייט' - פרשת הזיהום החמורה והתרמית של החברה שנחשפה.
למרות שהחברה טרם יצאה בהודעה רשמית על ביטול הסלוגן הוותיק, דובר החברה הצהיר כי בפרסומים עתידיים קרובים, הסלוגן לא ישולב לצד הלוגו. במקום זאת, בחברה החליטו לחזור למקורות, אולי אפילו לאבן היסוד של החברה - ללא מעטפת מיתוגית נוספת - ופשוט ללוות את פרסומיה במילה Volkswagen.
על פי מקורות בינלאומיים, בפגישה שנערכה לאחרונה בדרזדן, גרמניה, ובה השתתפו כ-2,000 מנהלי פולקסוואגן מסביב לעולם, נידונה הפרשה והשלכותיה ושם גם התקבלה ההחלטה על הצעדים החדשים בנוגע למיתוג החברה. לדברי בכירים בחברה, הסלוגן הנוכחי Das Auto עשוי להיתפס כיומרני, מתנשא ומציג את החברה כמלאה בעצמה - דבר שאינו הולם את הפרופיל הנמוך שאותו היא נדרשת לאמץ כעת לאור ביטול החוזים, המכירות שבצניחה וגל התביעות שעוד לפניה בעקבות הפרשה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אבוי! מה גדעון יעשה עכשיו?? (ל"ת)שלומי 12/2015/24הגב לתגובה זו1 0סגור


