שיווק ופרסום

עוברים, מתחברים ומתרחבים: smoyz פותחת את 2016 עם 4 תקציבים חדשים

סוכנות הקריאייטיב עברה מספר שינוים לאחרונה. לפני מספר חודשים היא העתיקה את משרדיה מדרום תל אביב לרחוב הקישון בבני ברק/רמת גן ולאחרונה גם חבר אליה עומר המעגן-אסף
משה בנימין |  2
יעל רנה-אסף. Smoyz (צילום נוי קירילובסקי)
סוכנות הפרסום smoyz creative minds בבעלות יעל רנה-אסף פותחת את שנת 2016 עם 4 תקציבים חדשים: Delonghi, Kenwood, X BOX  ו-Burger King
סוכנות הקריאייטיב smoyz עברה מספר שינוים לאחרונה. לפני מספר חודשים היא העתיקה את משרדיה מדרום תל אביב לרחוב הקישון בבני ברק/רמת גן ולאחרונה גם חבר אליה עומר המעגן-אסף עם חלק מלקוחות פלא-פה לאחר הפרידה משותפו בשנים האחרונות מיכאל מור יוסף. מעבר לשותפות המקצועית שיוצאת לדרכה - המעגן אסף הוא גם בעלה של רנה-אסף.
לקוחות smoyz כוללים את קבוצת מותגי חוגלה (האגיס, לילי, ניקול), ריגלי (אורביט, five, סקיטלס), הודיס (קרולינה למקה, טופ טן), שבועון לאישה, מלכות היופי, אוונט, Aldo, Call It Spring, H&M, Muller ועוד. 
רנה-אסף אמרה לאייס: "2016 תהא שנה בה נמשיך לפרוץ את גבולות הפרסום והשיווק ולהפתיע בקריאייטיב פורץ דרך. בשבילנו 360 זו דרך חיים ולא רק סיסמה במצגת ללקוח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעצבים להתרחק
    מישהו שיודע 09/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל תשלם לכם שכר נמוך מאוד ותזלזל בעבודה שלכם. אחרי שתסיים לעשות עליכם סיבוב תעיף אתכם לפח. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה לזוג המופלא
    רועי 01/2016/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מפוצצים בכישרון, קריאיטיביות ונאמנות ללקוחות שלהם.
    סגור