שיווק ופרסום
מאסטר שף סבתוש: צפו בקמפיין הטלוויזיה של חצי-חינם עם ראובני פרידן
במסגרת צילום הפרסומת התחבט המשרד בסוגיה משפטית שנובעת מהעובדה שאותן סבתות-שופטות חשבו שהפרסומת היא למעשה תכנית אמיתית שצפויה לעלות לאוויר
חצי שנה לאחר שזכה בתקציב הפרסום של רשת חצי חינם יוצא משרד הפרסום ראובני פרידן עם קמפיין הטלוויזיה המשמעותי הראשון. הקמפיין תחת השם "מבחן הסבתא" הוא עבור מחלקת האוכל הביתי של חצי חינם, ומבוסס על תכנית ריאליטי-בישול פיקטיבית שלשמה לוהקו 3 סבתות כשופטות.
במשרד מסבירים כי תהליך הליהוק היה ארוך ויסודי כדי לאתר את 3 הסבתות המתאימות ביותר - שאינן שחקניות אלא בשלניות אמיתיות. במסגרת צילום הפרסומת התחבט המשרד בסוגיה משפטית שנובעת מהעובדה שנאמר לסבתות-שופטות שהן מצטלמות לתכנית אמיתית שצפויה לעלות לאוויר, ולשם כך הן נדרשות לטעום אוכל שיוגש להן ולהביע את דעתן. בסופו של דבר נמצאה הדרך לשמור על האותנטיות של הפרסומת מבלי לחשוף בפני הסבתות כי מדובר למעשה בפרסומת שמצולמת תוך כדי מבחן האוכל שהן שופטות בו.
הפרסומת מסתיימת ברגע הגילוי שבו השף של חצי חינם מבשר לסבתות שמקור המנות שהן טעמו הוא במחלקת הבישול הביתי של חצי חינם.
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: ניב חורש
מנהלי קריאייטיב: רועי גוטמן, טל ייגר
ארט: ולדי סרז'בסקי, קרן אוחנה
קופירייטר: טל ייגר
ניהול לקוח: רונה ליכטן, כרמל בן שאול, דור קביזון
אסטרטגיה: ענת סגל, אלי מרציאנו
דיגיטל: מתן קפלן, רוני פרי, תומר צח
הפקה: אסף רונן
במאי: יניב קציר
הפקה: עמרי פז
בית פוסט/ סאונד: פוסט אופיס
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: ניב חורש
מנהלי קריאייטיב: רועי גוטמן, טל ייגר
ארט: ולדי סרז'בסקי, קרן אוחנה
קופירייטר: טל ייגר
ניהול לקוח: רונה ליכטן, כרמל בן שאול, דור קביזון
אסטרטגיה: ענת סגל, אלי מרציאנו
דיגיטל: מתן קפלן, רוני פרי, תומר צח
הפקה: אסף רונן
במאי: יניב קציר
הפקה: עמרי פז
בית פוסט/ סאונד: פוסט אופיס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.ירחם השםאמונה 01/2016/31הגב לתגובה זו0 0איזה תוצרים יוצאים מהמקום הזהסגור
-
3.זו פרודיה?! (ל"ת)מישהו 01/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.פרסומת מעולה. אהבתי! (ל"ת)גילי 01/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בשם הבצע הורסים משהו טובחבל שאני בשם בדוי 01/2016/28הגב לתגובה זו1 0מצחיק שמשרד גדול חושב על רעיון קטן שמצריך הפקה קטנה מאוד כדי שיישאר אותנטי אבל הורסים אותו כי הם חייבים שזה ייראה כמו פרסומת כדי לגבות מהלקוח כמו פרסומת. האנשים שמתעסקים עם הכסף תמיד ידפקו את הקריאטיבסגור


