שיווק ופרסום
ברגר קינג מציעה טרייד אין: וופר עסיסי במקום האוכל המשעמם שהבאתם מהבית
לגבי הערך הבריאותי עוד אפשר להתווכח אבל לפחות בגזרת המהלך השיווקי-פרסומי, ברגר קינג עושה שמח כשהיא מזמינה את עובדי רמת החייל להחליף את קופסאות האוכל שלהם בוופר עסיסי
מה יותר טעים: האוכל המשעמם שהבאתם הבוקר מהבית או וופר סקסי וחם של ברגר קינג? הרשת שחזרה לישראל בקול תרועה רמה ממשיכה את מהלך ההשקה לאחר מהלך בחירת הקינג, וכעת היא מנסה לגרום לכמה שיותר לקוחות להתנסות בוופר בלי לשלם עליו.
לגבי הערך הבריאותי עוד אפשר להתווכח אבל לפחות בגזרת המהלך השיווקי-פרסומי, ברגר קינג עושה שמח כשהיא מזמינה את עובדי רמת החייל להחליף את קופסאות האוכל שלהם בוופר עסיסי - רק אחרי שעברו בהצלחה את מבחן הטעימה של "הטועם". למען האמת, כדי לקבל את הוופר הנכסף צריכים בעלי הקופסאות להיכשל במבחן "הטועם" שיתאכזב מהאוכל שלהם ויפצה אותם במנת וופר במקום.
מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום מקאן תל אביב שמטפל בתקציב הפרסום של ברגר קינג. צפו בתמונות ונסו לגלות כמה מעובדי המשרד אתם מזהים בתור לוופר.
עובדי רמת החייל, תשכחו מקציצות בקופסה של גלידה!הביאו ברביעי-חמישי 9-10/3 קופסת אוכל עם ארוחת הצהריים שהכנתם בבית, ותנו לטועם שלנו להחליט האם מגיע לכם וופר מתנה!*למימוש בסניף רמת החייל בלבד *חלוקת השוברים בהתאם לשיקול דעתו של הטועם או עד גמר המלאי *כפוף לתקנון
Posted by ברגר קינג ישראל Burger King Israel on Wednesday, March 9, 2016
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.*פיהוק*אייטם לעוס 03/2016/10הגב לתגובה זו0 0רעיון דביליסגור
-
4.מעניין אם את האוכל מהבית יתרמו לנזקקים ולא יזרקו לפח ? (ל"ת)צור 03/2016/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.התחילה עונת הקקטוס? (ל"ת)מביך 03/2016/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.מהלך פצצה!!!!!!!!!1נעמי 03/2016/09הגב לתגובה זו1 0סוף הדרךסגור
-
1.מגניב (ל"ת)עי 03/2016/09הגב לתגובה זו1 0סגור


