שיווק ופרסום

ברגר קינג מציעה טרייד אין: וופר עסיסי במקום האוכל המשעמם שהבאתם מהבית

לגבי הערך הבריאותי עוד אפשר להתווכח אבל לפחות בגזרת המהלך השיווקי-פרסומי, ברגר קינג עושה שמח כשהיא מזמינה את עובדי רמת החייל להחליף את קופסאות האוכל שלהם בוופר עסיסי
משה בנימין |  5
ברגר קינג. בתור להחלפת האוכל (צילום יח"צ)
מה יותר טעים: האוכל המשעמם שהבאתם הבוקר מהבית או וופר סקסי וחם של ברגר קינג? הרשת שחזרה לישראל בקול תרועה רמה ממשיכה את מהלך ההשקה לאחר מהלך בחירת הקינג, וכעת היא מנסה לגרום לכמה שיותר לקוחות להתנסות בוופר בלי לשלם עליו. 
לגבי הערך הבריאותי עוד אפשר להתווכח אבל לפחות בגזרת המהלך השיווקי-פרסומי, ברגר קינג עושה שמח כשהיא מזמינה את עובדי רמת החייל להחליף את קופסאות האוכל שלהם בוופר עסיסי - רק אחרי שעברו בהצלחה את מבחן הטעימה של "הטועם". למען האמת, כדי לקבל את הוופר הנכסף צריכים בעלי הקופסאות להיכשל במבחן "הטועם" שיתאכזב מהאוכל שלהם ויפצה אותם במנת וופר במקום.
מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום מקאן תל אביב שמטפל בתקציב הפרסום של ברגר קינג. צפו בתמונות ונסו לגלות כמה מעובדי המשרד אתם מזהים בתור לוופר.

 

עובדי רמת החייל, תשכחו מקציצות בקופסה של גלידה!הביאו ברביעי-חמישי 9-10/3 קופסת אוכל עם ארוחת הצהריים שהכנתם בבית, ותנו לטועם שלנו להחליט האם מגיע לכם וופר מתנה!*למימוש בסניף רמת החייל בלבד *חלוקת השוברים בהתאם לשיקול דעתו של הטועם או עד גמר המלאי *כפוף לתקנון

Posted by ‎ברגר קינג ישראל Burger King Israel‎ on Wednesday, March 9, 2016


תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    *פיהוק*
    אייטם לעוס 03/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון דבילי
    סגור
  • 4.
    מעניין אם את האוכל מהבית יתרמו לנזקקים ולא יזרקו לפח ? (ל"ת)
    צור 03/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    התחילה עונת הקקטוס? (ל"ת)
    מביך 03/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מהלך פצצה!!!!!!!!!1
    נעמי 03/2016/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף הדרך
    סגור
  • 1.
    מגניב (ל"ת)
    עי 03/2016/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור