שיווק ופרסום
לאחר 15 שנה בדיגיטל: אייל כרמי עובר ל-Ad Tech ומצטרף לסטארט אפ Reelocoaster
כרמי צפוי להשתלב בהנהלת החברה ובמסגרת תפקידו ינהל את העבודה הקריאטיבית מול מפרסמים ומשרדים בפיתוח מהלכי תוכן ופרסום, לרבות פיתוח פורמטים של וידאו אוטומטי
לאחר 15 שנה בענף הפרסום, שכולן בעולמות הדיגיטל ותחילתן ב-2001, אייל כרמי מעלה את הקריירה הארוכה על מסלול חדש ומצטרף לחברת הסטארט אפ Reelocoaster כמנהל הקריאייטיב - כך נודע לאייס.
בין המשרדים שכרמי שימש בהם במהלך השנים בתפקידי ניהול קריאייטיב ניתן למנות את אידיאולוג'יק, שהיתה מחלוצי תחום הפרסום בדיגיטל בישראל. תחנות נוספות שבהן עבר הן ARC אינטראקטיב, מקאן דיגיטל, y&r ,Qdigital ובתפקידו האחרון פרסום אברהם.
כרמי צפוי להשתלב בהנהלת החברה ובמסגרת תפקידו ינהל את העבודה הקריאטיבית מול מפרסמים ומשרדים בפיתוח מהלכי תוכן ופרסום, לרבות פיתוח פורמטים של וידאו אוטומטי. החברה שמפתחת פתרונות וידאו אוטומטיים על בסיס דאטה ותוכן משתפת פעולה בימים אלו עם מפרסמים בישראל כגון אלעל ובזק ולאחרונה עמדה מאחורי הפקת הטכנולוגיה לקמפיינים ששילבו וידאו פרסונלי עבור סלטי אחלה של שטראוס וקדס קידס.
נמרוד קמחי מנכ"ל Reelocoaster: "בטוח שניסיונו וכשרונו של כרמי יעזרו ללקוחות החברה להפיק מהלכים חדשניים ולייעל את נושא הפקות הוידאו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.בהצלחה מלך מוכשר! (ל"ת)דני 06/2016/02הגב לתגובה זו1 1סגור
-
3.תותח (ל"ת)עומר 06/2016/01הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.איש נדיר עם כשרון אדיר (ל"ת)אבלאני תמיד נשאר אני 06/2016/01הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.בהצלחה !!! (ל"ת)אוהד 06/2016/01הגב לתגובה זו1 1סגור


