שיווק ופרסום

d-say זכה בתקציב הפרסום של Pauza מקבוצת מי עדן - צפוי לעמוד על מיליון שקל

d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בקבוצה, תטפל בגזרת האופליין והאונליין של המותג, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה
משה בנימין |  3
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום d-say מקבוצת דרורי ארועטי ברמן זכה בתקציב הפרסום של Pauza מקבוצת מי עדן. החברה היא היבואנית הבלעדית של מכונות קפה וקפסולות Lavazza ומשווקת פתרונות קפה ומוצרים ללקוחות עסקיים ופרטיים.
d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בקבוצה, תטפל בגזרת האופליין והאונליין של המותג, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה. יצוין כי זהו המכרז הרביעי שבו המשרד זכה בשנה החולפת, כשקדמו לו זכיות בתקציבי TEKA, עמידר ומטרו מוטור.
אייל הובר לוי: "מעריכים מאד את האמון שנתנו לנו החברים ב-Pauza, בקבלת כלל תקציב הפרסום. השילוב של אונליין ואופליין מאפשר לנו לקחת חלק בתהליכים האסטרטגיים של המותג, והתוצאות שלהם נראים לעין כבר כעת ועוד ימשיכו גם כך בהמשך".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד תותח על !!! (ל"ת)
    איה 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ההובר הזה יודע לדבר... (ל"ת)
    אדגר 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד תותחים! (ל"ת)
    איה 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור