שיווק ופרסום
d-say זכה בתקציב הפרסום של Pauza מקבוצת מי עדן - צפוי לעמוד על מיליון שקל
d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בקבוצה, תטפל בגזרת האופליין והאונליין של המותג, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה
משרד הפרסום d-say מקבוצת דרורי ארועטי ברמן זכה בתקציב הפרסום של Pauza מקבוצת מי עדן. החברה היא היבואנית הבלעדית של מכונות קפה וקפסולות Lavazza ומשווקת פתרונות קפה ומוצרים ללקוחות עסקיים ופרטיים.
d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בקבוצה, תטפל בגזרת האופליין והאונליין של המותג, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה. יצוין כי זהו המכרז הרביעי שבו המשרד זכה בשנה החולפת, כשקדמו לו זכיות בתקציבי TEKA, עמידר ומטרו מוטור.
אייל הובר לוי: "מעריכים מאד את האמון שנתנו לנו החברים ב-Pauza, בקבלת כלל תקציב הפרסום. השילוב של אונליין ואופליין מאפשר לנו לקחת חלק בתהליכים האסטרטגיים של המותג, והתוצאות שלהם נראים לעין כבר כעת ועוד ימשיכו גם כך בהמשך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד תותח על !!! (ל"ת)איה 06/2016/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ההובר הזה יודע לדבר... (ל"ת)אדגר 06/2016/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)איה 06/2016/08הגב לתגובה זו0 0סגור


