שיווק ופרסום

באווירת פסטיבל קאן: יוטיוב מציגה את מדד 10 הפרסומות הנצפות ביותר ב-2016

ליוטיוב יש חלק חשוב מאוד בחשיפה של הפרסומות לקהל הרחב וגם היא לוקחת חלק בחגיגת קאן ליונס. הדירוג מבוסס על שקלול של מספר צפיות, זמן צפייה ומספר צפיות אורגניות, שלא קודמו בתשלום
משה בנימין | 
מאונטן דיו. אחת מהפרסומות הכי נצפות ביוטיוב בשנה החולפת (צילום יח"צ)
כל אחד רוצה חלק מחגיגית קאן ליונס, כולל יוטיוב שמפרסמת היום את מדד 10 הפרסומות הנצפות ביותר בתקופה שבין מרץ 2015 לאפריל 2016. ליוטיוב יש חלק חשוב מאוד בחשיפה של הפרסומות לקהל הרחב, והפלטפורמה מהווה כלי הכרחי בפעילות הדיגיטל של כל מותג. בהתאמה, המדד היוטיובי עשוי ללמד משהו על הפופולריות/ויראליות של הפרסומות. 
10 הפרסומות יחד צברו 403 מליון צפיות וזמן צפייה של 6 מליון שעות (383 מליון דקות צפייה). הדירוג מבוסס על שקלול של מספר צפיות, זמן צפייה ומספר צפיות אורגניות, שלא קודמו בתשלום. 
1. מותג: Supercell Clash of Clans
משרד פרסום: Barton F. Graf 
 
2. מותג: סקיטלס
משרד פרסום: DDB Chicago
 
3. מותג: אדידס
משרד פרסום: 72andSunny
 
4. מותג: סמסונג
משרד פרסום: In-House
 
5. מותג: Always
משרד פרסום: Leo Burnett
 
6. מותג: Duracell
משרד פרסום: Anomaly
 
7. מותג: VIVO
 
8. מותג: Mtn Dew
משרד פרסום: BBDO - פרסומת סופרבול
 
9. מותג: Hyundai
משרד פרסום: INNOCEAN USA - פרסומת סופרבול
 
10. מותג: פוקימון
משרד פרסום: Omelet - פרסמות סופרבול
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה