שיווק ופרסום
הוא? לא מכירים אותו: "הלקוח" בקמפיין Chinabuy - הוא הפרסומאי שמאחורי הקמפיין
מסתבר שהחברה המשווקת מוצרים מסין לא ממש התאמצה באיתור הלקוחות לקמפיין, ובמקום זאת כ"לקוח מרוצה" מופיע הפרסומאי יגאל אמור.
אתר Chinabuy שמאפשר קניות מסין של מוצרי ריהוט, גאדג'טים, ביגוד, סמארטפונים ועוד יצא בסדרת פרסומות "טסטימוניאלס - עדויות", בה לקוחות החברה מעידים על חווית השירות ומגוון המוצרים הרב כשמעליהם מתנוסס הכיתוב: "המציג הנו לקוח Chinabuy". קמפיין שגרתי לכל הדעות, אך מסתבר שהחברה לא ממש התאמצה באיתור הלקוחות לקמפיין, ובמקום זאת כ"לקוח מרוצה" מופיע בפרסומת יגאל אמור - הפרסומאי שלה ומי שעומד מאחורי הקמפיין.
אמור מספר בסרט: "היי אני יגאל, לבית שלי אני מכניס רק רהיטים איכותיים ומעוצבים. ראיתי בצ'יינה ביי כסאות הורסים לפינת אוכל, אז קניתי". קשה שלא לתהות למה בחרה החברה דווקא באמור, באקט שעשוי לערער על האמינות שלה, שזה מטבע הדברים הערך המוביל בכל מה שקשור לחששות סביב רכישות אונליין, על אחת כמה וכמה אם זה מגיע מסין.
עם זאת, אמור הוא בכל זאת אחד מלקוחות החברה, שאכן הזמין דרכה ריהוט לבית. ועדיין, למראית עין, מה גם שלא מצוין בפרסומת איזשהו גילוי נאות, מדובר במקרה קלאסי של "סוף מעשה במחשבה תחילה" שגם גורם ללא מעט פרסומאים לגחך מהצד.
מאתר chinabuy נמסר: "יגאל הוא גם לקוח של chinabuy, הוא קנה כיסאות באתר לביתו וגם הגשמנו לו חלום ישן להופיע בטלוויזיה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.יגאל אמור חלאתי - מה שהוא מפרסם אני לא קונהרפי63 04/2022/18הגב לתגובה זו0 0לפי הידוע לי ולדעתי לעוד רבבות ומאות אלפים האיש (יגאל אמור) שקרן ולא אמין, מה שהוא מפרסם אני לא קונה.סגור
-
5.להתרחק מהם כמו מאששלמה 02/2017/05הגב לתגובה זו2 0ניסיתי מספר פעמים להזמין וגם קיבלתי זיכוי. מזמינים ולא מקבלים את ההזמנות מה שעולה בזול.... בסוף עולה ביוקר!סגור
-
פייסבוק בשיתוף נפגעי שירות של צ'יינה ביישים לב 02/2017/06הגב לתגובה זו2 0https://www.facebook.com/pg/Chinabuy.il/about/?ref=page_internalסגור
-
4.אתר הונאהנפגעי שירות צ'יינהבי 01/2017/30הגב לתגובה זו2 0האתר עובד בשיטת מצליח קודם גובה את הכסף ואז לא מספק כלום מייאש את הלקוחות ושומר רווח נקי על שום דבר מוזמנים לחפש בפייסבוק עמוד בשם נפגעי שירות צ'יינה ביי https://www.facebook.com/Chinabuy.ilסגור
-
3.זאת ממש לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה...(יעני כנסו)אחד מהברנז'ה 06/2016/20הגב לתגובה זו5 0שימו לב לסרטון הפרסום מהגל הפרסום של שנה שעברה. https://youtu.be/nr2psv7BYqw הלקוח לכאורה הוא ניל שופר, המנכ"ל של חברת הפרסום Uplead שנתנה / נותנת שירות לצ'יינה ביי.בזירות הדיגיטליות. בטח גם לו היה חלום להופיע ביוטיוב... לא מתאים. לא מכובד. יש שורה כזו בבריף: האמת שמאחורי הפרסום. יובל אטד , מותר לך להתנצל - סביר שיסלחו לך...סגור
-
2.כל החברה הזאת זה בלוף אחד גדולגיא 06/2016/20הגב לתגובה זו9 1אני מתנצל שאני חייב לנפץ מיתוס אבל צ׳יינה ביי זה בלוף אחד גדול. אני יודע שיובל אטד הוא בחור נחמד וכולם אוהבים לפרגן לו אבל צריך לומר את האמת - השיטה שבה החברה מציגה מחירים היא השיטה הכי מניפולטיבית, מסריחה ולא שקופה שיש. ובעולם האינטרנט זה לא יכול לעבוד לעד. רק השבוע ראיתי ניוזלטר שלהם שבו מצויין מחיר של מכשיר סלולרי - 1350 ש״ח ורק באותיות קטנטנות, אפילו לא כוכבית כתוב שבתוספת מע״מ ומיסים וכל החרא הזה מגיעים ל-1850 ש״ח! תוספת של בערך 40%!!! זה בולשיט. באונליין (ובכלל) אנשים דורשים שקיפות! צ׳יינה ביי זוכה למלא יח״צ אבל לדעתי מאחורי כל היח״צ הזה יש בעיקר אוויר חם. הטראפיק לאתר הזה נמוך משמעותית מהרעש שהוא עושה, בעיקר בזכות החיבור לערוץ 10.סגור
-
1.אייס ,חשבתי פעם שאתם אתר מעמיק ומתיימר לרצינותמופתע 06/2016/20הגב לתגובה זו3 5מהה..??? ירדתם מהפסים מה זה הקשקוש הזה.סגור
-
דווקא הפעם זו כתבה ראויהדנה 06/2016/20הגב לתגובה זו7 1ממה אתה מופתע? אייס מפרסמים דברים הרבה יותר הזויים... האם כשחברה מפרסמת פרסומת טסטמוניאלס עם לקוח ובפועל מדובר בפרסומאי של החברה זה לא ראוי לכתבה? אני חושבת שזו בושה וחרפה. ממש תרמיתסגור


