שיווק ופרסום
תקציב הפרפורמנס של אקסלנס עובר לחברת השיווק 'אופרד'
בשנים האחרונות מנוהל תקציב הפרסום של בית ההשקעות, בכל הגזרות, על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, לרבות תחום הדיגיטל. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב בשנת 2015 על כ-28 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-12 מיליון שקלים
חברת השיווק הדיגיטלי אופרד תנהל את גזרת האונליין בתקציב הפרסום של בית ההשקעות אקסלנס - כך נודע לאייס. החברה זכתה בתקציב השיווק הדיגיטלי של אקסלנס בתום מכרז.
אופרד, בניהולו של שחר בלום, מנכ"ל ושותף מייסד, מתמחה ב-Online Marketing מונחה ביצועים ומספקת שירותי פרסום וקידום כגון SEO, PPC, תוכן, מובייל, אופטימיזציה ועוד.
לדברי בלום: "אנחנו מאוד מעריכים את האמון שאקסלנס נותנים בנו. ניגש למשימה במקצועיות ובתשומת הלב לפרטים האופיניות לנו, תוך התמקדות בשורה התחתונה ובתוצאות. התחום הפיננסי, כמו רוב התחומים שבהם אנחנו מטפלים, עושים את המעבר המבורך לזירה של ביצוע פעולות אונליין - ממתן שירותים ועד מכירות - וזה מאפשר לנו להוציא לפועל אסטרטגיה תפורה לפי מידת העסק, עם כל הכלים היעודיים שפיתחנו in-house למדידה נכונה ולניתוח נתונים מתקדם".
בשנים האחרונות מנוהל תקציב הפרסום של בית ההשקעות, בכל הגזרות, על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, לרבות תחום הדיגיטל. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב בשנת 2015 על כ-28 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-12 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אחד שיודע (ל"ת)חברה תותחים באופרד 07/2016/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סחתיין! אופרד עושה עבודה יפה (ל"ת)טד 07/2016/03הגב לתגובה זו0 0סגור


