שיווק ופרסום
המנרלטת: שיר זכאי מנירלט נבחרה לאשת השיווק באוגוסט
זכאי נבחרה בזכות חלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה - שפת ה"נירלוט". מעבר לזאת, נתוני המכירות של נירלט ושל המוצרים השונים של החברה עלו משמעותית בתקופה האחרונה, ומצביעים על הצלחת המהלך
איגוד השיווק הישראלי בחר בשיר זכאי, סמנכ"ל השיווק של נירלט, לאשת השיווק בחודש אוגוסט 2016 על המהלך השיווקי: "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?". זכאי נבחרה בזכות חלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה - שפת ה"נירלוט". באיגוד השיווק מציינים כי "את פירות המהלך שהחל בשנה שעברה והובילה זכאי, ניתן לראות בבידול לו זכתה החברה ובתוצאות המכירות שמצביעות על עלייה מרשימה".
בשנה שעברו השיקו בנירלט מהלך שיווקי (בהובלת טל פרידמן) שבמרכזו עומדת שפה תקשורתית חדשה שביקשה ליצור בידול באמצעות שימוש בשורש שם המותג והקבלתו למילה צביעה, במטרה להדגיש את השוני בין החברות: יש צבע ויש נירלט. על פי איגוד השיווק "המהלך החדש ייצר שפה שמנוכסת אך ורק לחברה, ללא אפשרות חיקוי, וייצר שיח חדש שייוחס רק לנירלט ולא לקטגוריה. השימוש בפרזנטור איפשר לנירלט לייצר בולטות גבוהה על המסכים, יחד עם חיבור רגשי חזק לסיפור ולשפת המותג, שהביאו להשגת האימפקט התקשורתי, במהירות ובצורה בולטת".
בשורה התחתונה, מבחינת פרמטרים מדידים, נתוני המהלך שביצעה נירלט בהובלת שיר זכאי, מצביעים על שינוי מאזן הכוחות בקטגוריה ומהפכה תדמיתית ומכירתית לחברה. נירלט הפך למותג שווה ערך למותג המוביל בקטגוריה ויצר אהדה גבוהה למותג, לקמפיין ולשפה הפרסומית. בבדיקות שנערכו מוצאים הלקוחות את נירלט כמובילים בתחום בחדשנות. מעבר לזאת, נתוני המכירות של נירלט ושל המוצרים השונים של החברה עלו משמעותית בתקופה האחרונה, ומצביעים על הצלחת המהלך והשימוש בשפה התקשורתית החדשה של החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.איזה חרטאזה שאומר את האמת 08/2016/16הגב לתגובה זו4 0חרטא בלבן קמפיין שהוא כישלון מוחלט. לא שינוי של מאזן כוחות ולא נעליים. עד מתי שקרנים יעלוזו?סגור


