שיווק ופרסום

עומדים ורכים: פירות וציצים - בקמפיין מודעות לסרטן השד

ראובני פרידן משווים בין פירות לציצים בסרט חדש בהתנדבות לעמותת 'אחת מתשע'. "אם את תמיד בודקת אותם לפני שאת בוחרת, אז למה על הבדיקה שלך את מוותרת.."
משה בנימין |  1
ראובני פרידן. קמפיין סרטן השד (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ראובני פרידן המטפל בהתנדבות בעמותת אחת מתשע יצא אתמול  (יום ד') בקמפיין פרו-בונו חדש להעלאת מודעות לסרטן השד וגילוי מוקדם שלו, באמצעות סרטון משעשע שמציין ברמיזה את כל סוגי הציצים - המומחשים באמצעות פירות. קל, פשוט ועובד.
המסר המוביל בסרטון שמופנה לנשים הוא: "את תמיד בודקת אותם לפני שאת בוחרת, אז למה על הבדיקה שלך את מוותרת? הגעת לגיל 30? בדיקה שנתית אצל כירורג שד יכולה להציל חיים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש את זה ביותר מביך? (ל"ת)
    דן 10/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור