שיווק ופרסום

הילדים בני 30: ראובני פרידן חוגגים 3 עשורים עם ספר חגיגי

המשרד שהוקם בינואר 1986 סוגר 30 שנה ומאז אותו יום עברו בו "קרוב לאלף עובדים, שטיפלו ביותר מ-100 לקוחות ויצרו אלפי קמפיינים, מהאהובים והזכורים בענף הפרסום הישראלי"
משה בנימין |  1
ראובני פרידן. חוגגים 30 (צילום אייס)
"30 שנים של תשוקה", כך נקרא הספר שמסכם 3 עשורים של משרד הפרסום ראובני פרידן שהוקם אי שם בינואר 1986 על ידי משה ראובני ואודי פרידן. בסיכומי הביניים שלהם מציינים במשרד כי מאז אותו יום עברו בו "קרוב לאלף עובדים, שטיפלו ביותר מ-100 לקוחות ויצרו אלפי קמפיינים, מהאהובים והזכורים בענף הפרסום הישראלי".
במשרד מציינים את יום החג בהשקת ספר מעוצב, המציג נקודות ציון בתולדות המשרד: מקמפיין המעיל המיתולוגי של קסטרו והשקת תפוזינה הג'ינג'ית, דרך "סתם כי בא לי לדבר" של 012, בניית המותג orange בישראל ויצירת השפה הפרסומית של מזרחי טפחות ועד למורה הנהיגה של AIG וקמפיין רונאלדו המדובר של HOT. 
בספר גם נזכרות אנקדוטות כגון בחירת שם המשרד, כאשר "במחווה ג'נטלמנית אודי נתן לראובני להיות לפניו בשם המשרד: ראובני פרידן. כקופירייטר דקדקן אודי סבר שהשם 'יושב' כך טוב יותר".

אודי פרידן ומשה ראובני, יו"רים משותפים ומייסדי המשרד, מתוך הספר: "מדובר בתמימות. אם היינו יודעים במה זה כרוך, לא בטוח שהיינו מקימים את המשרד. תחום קשה, תחרותי, רווי יצרים ומאבקים. תכלס?! מלחמה כל יום. להיות יצירתי ומלא תשוקה כשאתה תחת אש כל היום. ולנהל עסק. אנחנו חברים טובים עד היום. בתחום הזה, לפחות שהשותף שלך יהיה חבר אמת. אומרים: "עשינו בעשר אצבעות". הלוואי ורק אצבעות. אם אתה לא שם את כולך, עם הלב הגוף והנשמה, אין לך סיכוי. ראובני פרידן זכה בכל תואר אפשרי. קריאייטיב, שיווק. מגה מהלכים. אבל הזכייה הכי חשובה בעינינו היתה המשרד מס' 1 בנאמנות לקוחות. הכי הרבה לקוחות איתנו שנים רבות. אחוז הנטישה הנמוך בענף. זה הסימן שאתה עושה עבודה מצטיינת לאורך זמן....".
ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים המשותפים של המשרד: "היום, בשם כולנו, אנחנו רוצים להגיד לכם תודה. הסיפור שלכם, שהוא גם הסיפור שלנו, מעורר בנו המון השראה והרבה גאווה. בניתם מותג שכולנו גאים להיות חלק ממנו ומחויבים לעשות הכל כדי שהוא ימשיך לצמוח ולהצליח ולשמור על הרוח המיוחדת שלכם ועל התשוקה הבלתי מתפשרת שלכם למקצוע המרגש הזה שנקרא פרסום. במשך שנים כולם ניסו לגלות מה מסתתר מאחורי המעיל של יעל אבוקסיס, שמסמל יותר מכל את העשייה של ראובני פרידן. היו הרבה השערות וניחושים, אבל מי שנתן בסוף את התשובה האמיתית הוא שחקן כדורגל 'זוטר' בשם כריסטיאנו רונאלדו. מה שמסתתר מאחורי המעיל שלכם, ראובני ופרידן, כבר שלושים שנה, הוא במילה אחת - Neshama".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרתק (ל"ת)
    נפעם 10/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור