שיווק ופרסום
הארלי בקניון: אקליפטוס ודורון מטלון בפרסומת משעשעת
מאחורי הפרסומת עומד אקליפטוס המטפל בתקציב. הסרטון מציג את מטלון כשהיא רכובה על הארלי דווידסון אימתני מאחורי רוכב הארלי קלאסי ואימתני לא פחות
קניון הדר הירושלמי יוצא בקמפיין חדש לרגל אירוע ה-Black Friday העולמי בפרסומת משעשעת בהפקה משכנעת, עם הפרזנטורית דורון מטלון. הקמפיין מקדם את ה-Black Weekend, סופ"ש של הנחות ומבצעים בקניון.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אקליפטוס המטפל בתקציב. הסרטון מציג את מטלון כשהיא רכובה על הארלי דווידסון אימתני מאחורי רוכב הארלי קלאסי ואימתני לא פחות. הסיבוב של מטלון והרוכב כולל נסיעה בתוך הקניון עם מבטים משתהים מסביב, שבראשם עובד הניקיון הצעיר שגונב את ההצגה. הסרטון צפוי לעלות הערב לאוויר בפייסבוק ובבתי הקולנוע.
קרדיטים:
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - ענבל מלין
מנהלת תוכן - אפרת אביגיל בשרי
הפקה - ZOA Productions
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - ענבל מלין
מנהלת תוכן - אפרת אביגיל בשרי
הפקה - ZOA Productions
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מוישה מה נהייה? משעשע? קורע. (ל"ת)המשתהה 11/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אתם אמיתיים?דיווידסון 11/2016/18הגב לתגובה זו0 0על סרט כזה לעשות אייטם????סגור
-
4.למה בלי קסדה? (ל"ת)משה 11/2016/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.חמוד לאללה (ל"ת)THE RECLUSE 11/2016/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כותבים מבטים משתאים ולא משתהיםאבשלום קוץ בתחת 11/2016/17הגב לתגובה זו0 0כאילו שזאת הבעיה של הדבר הזהסגור
-
1.דורון הורסת גם באופי! (ל"ת)אחת שיודעת 11/2016/17הגב לתגובה זו0 1סגור


