שיווק ופרסום

10 ערים, 10 תשדירים: לאומית יוצאת בקמפיין דיגיטל מפולח

במשרד הפרסום ראובני פרידן מציינים כי הצוות הטכני של גוגל בדאבלין נרתם לפרויקט, כדי לסייע באופטימיזציה של המהלך ביוטיוב, שישמש ככלי הוידיאו המרכזי בקמפיין
משה בנימין |  3
החסידה של לאומית (צילום יח"צ)
קופת חולים לאומית לוקחת את סקרי שביעות הרצון שלהם צעד אחד קדימה למהלך דיגיטלי מפולח ל-10 ערים שונות. המהלך מציג את ציוני שביעות הרצון שלקוחות לאומית נתנו לשירות הרפואי בסניפי הקופה באותה עיר, וכולל בהתאם 10 סרטונים, 10 מעברוני מובייל ו-10 תשדירי רדיו שונים - כל אחד מטורגט לעיר אחרת, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ipg. 
במשרד מסבירים כי, על מנת להגיע לתושבי הערים באופן מדויק ככל האפשר, נעשה שימוש ביכולות הפילוח הדיגיטליות המתקדמות ביותר של גוגל ופייסבוק ובכלים מבוססי מיקום. עוד הם מציינים כי הצוות הטכני של גוגל בדאבלין נרתם לפרויקט, כדי לסייע באופטימיזציה של המהלך ביוטיוב, שישמש ככלי הוידיאו המרכזי בקמפיין. 
תומר צח, מנהל דיגיטל בראובני פרידן: "הקמפיין לוקח את העבודה הפרוגרמטית והשימוש בדאטה לרמה גבוהה ביותר של פילוח ומאפשר לנו ליצור ולהגיש מסר רלוונטי לכל קהל.  גם כאן, כמו בכל קמפיין, אפיינו את הקהלים השונים, התאמנו את המסרים והכלים כדי לייצר עבודה דיגיטלית אפקטיבית".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה האייטם פה?
    PPC MY ASS 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם השתמשו בטרגוט? חחחח לטרגט לפי מיקום בגוגל ובפייסבוק לא דורש שיתוף פעולה עם גוגל ולא עם דאבלין. כל קוף שיודע אנגלית יכול לעשות את זה. עלק דיגיטל ועבודה פרוגרמטית
    סגור
  • 2.
    שקיפות בלאומית
    אאיפה 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישקיעו בכא כדי לתת שירות טוב יותר ולא יתנו ללקוחות להמתין בסניף שעות לקבלה,לרופא,לאחות, לבית המרקחת
    סגור
  • 1.
    גם כן פילוח
    חסידוב 12/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שתנפנפו בגוגל דאבלין ושאר אילנות גבוהים לא יעזור לטירגוט העלוב שלכם. אני גר בראשון וקיבלתי פרירול של באר שבע. אולי כדאי לחשב טירגוט מחדש...
    סגור