שיווק ופרסום

רשת WPP פרסמה בסנאפצ'ט ב-2016 פי 3 ממה שתכננה

סנאפצ' מסתמנת כאלטרנטיבה נוספת בעולם מפלצות הדיגיטל כדוגמת גוגל ופייסבוק. סר מרטין סורל הבעלים של WPP כבר מגדיר אותה כ"אלטרנטיבה מאיימת" כלפי פייסבוק
משה בנימין | 
מרטין סורל (צילום Sebastian Derungs)
בראיון שהעניק ל-CNBC אמר יו"ר WPP העולמית ובעל השליטה סר מרטין סורל כי בשנת 2016, רשת הפרסום הגדולה בעולם שילשה את ההוצאה לפרסום שתכננה להקציב לאפליקציית סנאפצ'ט - מ-30 ל-90 מיליון דולר. 
אמנם מדובר בסכום זניח ובפער עצום לעומת ההוצאה של WPP בגוגל ופייסבוק: 5 מיליארד דולר ו-1.7 מיליארד דולר בהתאמה, אך להערכת  סורל, סנאפצ'ט צפויה להוות איום על פייסבוק או כפי שהוא מגדיר זאת בראיון: "אלטרנטיבה מאיימת".
סנאפצ'ט שסירבה להצעת רכישה מצד פייסבוק בוחנת הנפקה עתידית בבורסה, כאשר במקביל היא דיווחה למשקיעים פוטנציאליים על הכנסות צפויות מפרסום שינועו בין 250 ל-350 מיליון דולר בשנת 2016. על פי הערכת eMarketer, בשנת 2017 סכום זה צפוי לגדול עד לכמיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה