שיווק ופרסום

איגוד השיווק במסר מרומז: קורא ללקוחות לגשת עצמאית לקקטוס

מנכ"ל האיגוד תלמה בירו לא הגיבה באופן ישיר לדברי עמית משיח, מנכ"ל מקאן, אך שלחה מסר עקיף: "מצוינות קריאייטיבית מחזקת את האימפקט השיווקי ותורמת לצמיחה העסקית"
משה בנימין |  4
תלמה בירו (צילום: איתן ריקליס) (צילום איתן ריקליס)
איגוד השיווק הישראלי נעמד לצד תחרות הקקטוס ואיגוד חברות הפרסום ושולח מסר מרומז למקאן תל אביב. בקריאה שעוקפת את החרם שהטיל משרד הפרסום הגדול בישראל על התחרות, תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק מזמינה את חברי איגוד השיווק שמשרד הפרסום שלהם בחר שלא להשתתף, להגיש לתחרות הקריאייטיב הישראלית עבודות באופן ישיר ובדרך עצמאית. 
באיגוד מציינים ומדגישים כי בכירי ענף השיווק הוזמנו לשפוט בתחרות קקטוס הזהב המשותפת לאיגוד הפרסום ולאיגוד השיווק. "תחרות קקטוס הזהב אינה רק מסורת נפלאה ורבת שנים, אלא גם הזדמנות טובה עבורנו, המפרסמים,  להוקיר את המצוינות הקריאייטיבית התורמת תרומה משמעותית וישירה להצלחת המהלכים השיווקיים שלנו ולהשגת יעדינו העסקיים". כך לדברי בירו. 
עוד מסרה בירו בשם הנהלת האיגוד:"אנו מאמינים במצוינות הקריאייטיבית המחזקת את האימפקט השיווקי של הקמפיינים שלנו ותורמת תרומה ישירה לצמיחה העסקית של העסקים בישראל. תחרות קקטוס הזהב היא פלטפורמה מצוינת עבור כולנו לדון באיכויות הקריאייטיב, להוקיר ולכבד את  העוסקים בפרסום בישראל, ולהטות יחד דרך לענף כולו".
אמירה זו מעבירה אף היא ביקורת מרומזת כנגד דבריו של מנכ"ל מקאן, עמית משיח, שהגדיר את התחרות ככזו ש"עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית....החלטנו כי איננו מעוניינים יותר להשקיע אנרגיה וזמן בתחרות שאינה מקדמת את הצמיחה העסקית של לקוחות המשרד". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפשר לגגל תלמה בירו ויגאל בר און ולראות מה יוצא בתמונות (ל"ת)
    ניסוי 02/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תלמה בירו קוראת ללקוחות של מקאן פשוט לבצע העברה בנקאית
    לא ממקאן 02/2017/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לחשבון של האיגוד המיותר ביותר במזרח התיכון, כדי שהיא תוכל להמשיך לבוא לעבודה בה לא נדרש ממנה יותר מידי ועדיין להעמיס משכורת יפה ותנאים הביתה כולל להתהדר בתואר שכולו אוויר חם. 10 שנים אני עובד בתעשייה אני רק שומע את השם שלה ושל יגאל בראון ואין לי מושג מה הם תורמים לי ברמה האישית או לתעשייה בכלל.
    סגור
  • 2.
    וואלה??
    גיא 02/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מצוינות קריאייטיבית מחזקת את האימפקט השיווקי ותורמת לצמיחה העסקית". מועמד בכיר לתואר קשקוש השנה.
    סגור
  • 1.
    עוד מעט פרסמן יגיע אז בשנה הבאה אנחנו ניגש. (ל"ת)
    משיח 02/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור