שיווק ופרסום
קבוצת דחף מתרחבת ומשנה שם: יוסי וולנר מונה למנכ"ל
וולנר ששימש בשנים האחרונות כמנהל הקריאייטיב הראשי מונה למנכ"ל משותף בקבוצה. כמו כן מונו נעם ורסנו לסופרוייזרית לקוחות, מיכל שמאי למנהלת קבוצת לקוחות וגויס צוות קריאייטיב נוסף, לצד גיוסם של 6 לקוחות חדשים
מעתה אמרו דחף PRO. קבוצת דחף משנה, או יותר נכון מעדכנת את שמה ובמקביל מדווחת על 6 לקוחות חדשים בהיקף של 84 מיליון שקלים, כך לדברי המשרד. בין לקוחותיו החדשים נמנים טונה סטארקיסט, מעריב, ג׳רוזלם פוסט, רונית רפאל, מרוקן אויל וחברת הביטוח קנט. לקוחות נוספים של "דחף PRO" הינם גלובוס מקס, המכללה למנהל, עיריית אשדוד ועוד.
במקביל, אורן ז'ורבין מנכ"ל קבוצת דחף, ערך שורה של מינויים חדשים כאשר הבולט שבהם הוא מינויו של יוסי וולנר, אשר שימש בשנים האחרונות כמנהל הקריאייטיב הראשי של הקבוצה למנכ"ל משותף "דחף PRO". כמו כן מונו נעם ורסנו לסופרוייזרית לקוחות, מיכל שמאי למנהלת קבוצת לקוחות וגויס צוות קריאייטיב נוסף.
עם זאת, לקוח הדגל של המשרד וזה שמרכז סביבו את מירב הפעילות ותשומת הלב היא החברה המרכזית למשקאות קלים, קוקה-קולה, עבורה הפיקה "דחף PRO" מספר רב של קמפיינים שחלקם אף אומצו על ידי מדינות אחרות.
קבוצת דחף הוקמה בשנת 1953 על ידי אליעזר ז'ורבין ז"ל, הובילה במהלך השנים קמפיינים מהחשובים במדינה, וכיום הינה הקבוצה הותיקה והמנוסה ביותר בענף. כמו כן, בבעלות קבוצת דחף גם ערוץ הקניות בטלוויזיה, וכן אתר הסחר של הערוץ שהינו השלישי בגודלו מבין אתרי הסחר בישראל.
אורן ז'ורבין: "אני מברך את הדור החדש של המשרד ואת הלקוחות החדשים שזוכים לטיפול יוצא דופן באיכותו. כבר היום אני יכול לומר שמגמת ההתרחבות של המשרד נמשכת, ובקרוב יצטרפו ל"דחף PRO" לקוחות חדשים נוספים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.יוסי וולנרדודי א 05/2017/12הגב לתגובה זו2 0יוסי וולנר הוא המנוע העיקרי מאחורי כל ההצלחות של המשרד בעשור האחרון!סגור
-
9.וואוו,דחף-פרו נשמע ממש מקצועני,קצת אייטיז,אבל מקצוענימקלוהן 05/2017/11הגב לתגובה זו6 0איזו רשימת לקוחות ..נו באמת, כמו של משרד בעל וותק של שנה בשוק . דחף עוד לא הפנימו שהם פאסה לחלוטין.סגור
-
8.וואוו,דחף-פרו נשמע ממש מקצועני,קצת אייטיז,אבל מקצוענימקלוהן 05/2017/11הגב לתגובה זו1 0איזו רשימת לקוחות ..נו באמת, כמו של משרד בעל וותק של שנה בשוק . דחף עוד לא הפנימו שהם פאסה לחלוטין.סגור
-
7.זו אחלה סוכנות, דני אלייקים הוא מנוע הבאת לקוחות מעולה, ותמשיכו לקנא (ל"ת)תפסיקו ללכלך 05/2017/11הגב לתגובה זו0 6סגור
-
נשמע כמו טוקבק של דני אליקים (ל"ת)מור 05/2017/11הגב לתגובה זו4 0סגור
- טען עוד
-
6.נעים הליכותרן 05/2017/10הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד. מינוי ראוי ביותר. אדם רציני, נעים הליכות, מקצועי וללא ספק ראוי ביותר למינוי. יישר כוח.סגור
-
5.Too little too lateMK 05/2017/10הגב לתגובה זו5 0הם נזכרו מאוחר מדי. משרד ארכאי וגוסס. ו 84 מיליון.. פחחח.. סבבהההה!! חיים בסרטסגור
-
חישוב פשוטיונתן 05/2017/11הגב לתגובה זו2 0בגלל שערוץ הקניות שייך לקבוצת דחף, הם יכולים להמציא איזה מספר שהם רוצים... יוצא מכיס ימין ונכנס לכיס שמאל. בקיצור חרטאסגור
-
4.דני אליקים ידרדר גם את דחףמ. 05/2017/10הגב לתגובה זו18 0לא סתם כל החרא נדבק אליו. אם המנכ"ל והבעלים בדחף חכמים הם ייפרדו ממנו לשלום. אחד שנכווהסגור
-
3.בהצלחהדרור קליר 05/2017/10הגב לתגובה זו0 1בהצלחה לכולםסגור
-
2.ואף מילה על דני אליקים?איוניקס 05/2017/10הגב לתגובה זו10 2אולי זה לקח מY&R וההתנהלות הכוחנית שהיתה לו שם אבל עם כל הכבוד לוולנר מי שמנהל את המשרד בפועל זה דני אליקים שאחראי למספר לא מבוטל של הלקוחות שמככבים באייטם.סגור
-
1.יוסי וולנר התותחיואבי 05/2017/10הגב לתגובה זו2 0למי שלא יודע יוסי וולנר הינו אושית קריאייטיב באיכות הגבוהה ביותר הקיימת בענף. האדם המתאים ביותר להוביל את השינוי. בהצלחהסגור
-
בשקט בשקטנועם 05/2017/10הגב לתגובה זו0 0חברה מקסימים בלי הרבה רעש וצלצולים יודעים לעשות עבודה מנצחת.סגור


