שיווק ופרסום

'טוויסטד' יטפל בתקציב הפרסום של מותג צמחי המרפא 'ברא'

תקציב הפרסום מוערך בכ-2 מיליון שקלים וכולל את כלל פעילות הפרסום של המותג, באופליין ובדיגיטל
משה בנימין |  2
טוויסטד. מימין: אייל גן מור, קרן פרידמן ואלון מוליאן (צילום כפיר זיו)
משרד הפרסום 'טוויסטד' זכה בתקציב הפרסום של ברא צמחים, המתמחה בתחום צמחי המרפא. תקציב הפרסום מוערך בכ-2 מיליון שקלים וכולל את כלל פעילות הפרסום של המותג, באופליין ובדיגיטל.
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "אנו מודים לברא על הבחירה. כיף לעבוד עם מותגים ואנשים שקמים כל בוקר כדי לעשות טוב ולקדם את קטגוריית ה-Well Being והבריאות. אין ספק שזו קטגוריה צומחת ומאתגרת ונשמח להיות שותפים של ברא בדרך להצלחה".
דנה כהן, מנהלת השיווק של 'ברא צמחים': "הבחירה בטוויסטד הייתה טבעית עבורנו  ונבעה קודם כל מחיבור אישי מצוין לצוות המוביל של המשרד. בנוסף, ההבנה שכלקוח שעיקר פעילותו דיגיטלית, אנחנו צריכים משרד פרסום שחי ונושם דיגיטל, אך באותה נשימה יכול לתת לנו פתרון איכותי גם לפעילות אופליין וטיפול בנקודות המכירה. היכולות המוכחות של טוויסטד והניסיון רב השנים של המשרד בתחום הבריאות שכנעו אותנו שיש כאן התאמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסויות בבוקר ב200 א'
    עם ארבעה סניפים 06/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הם ישימו 2 מ' אני אלספה
    סגור
  • 1.
    הבא בתור
    אלטמן 06/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועכשיו שאלטמן יעברו אליהם עם העזיבה של גלי ניר,אפשר לרענן משרד
    סגור