שיווק ופרסום

מצאו שפה: קמפיין הפואטרי סלאם ל-Pepper מדויק ומחודד

עם אסטרטגיית 'מובייל פירסט', עלו אתמול 5 סרטים ראשונים מתוך מהלך שיכלול עשרות נוספים למוצר הבנקאי החדש של לאומי. אלדד וינברגר: "הבנו שאם לא נזהר נוכל ליפול למלכודות של עצמנו - ואז אמרנו 'אל תקרא לי בנק'"
משה בנימין |  13
אל תקרא לי סטלן. Pepper (צילום יח"צ)
Pepper הבנק/לא בנק החדש של קבוצת לאומי לוחץ על דוושת הגז ומגביר מהירות עם סדרת סרטים חדשה שעלתה אתמול (יום ד') לרשת. לאחר סדרת הסרטים הלא כל כך ברורים לאפליקציית התשלומים Pepper pay, נראה שלאומי ומקאן תל אביב מפצים על חוסר המיקוד שם, בבניית מותג הבנקאות שיפעל רק במובייל וצפוי להיות בפוקוס של לאומי, עם שפה מחודדת, מדויקת ומתוזמנת, רעיונית ותרבותית למוצר בנקאי חדש ושונה לחלוטין הפונה לקהל הדור החדש.
לדברי אלדד וינברגר, סמנכ"ל הלקוחות של מקאן תל אביב המטפל ב-Pepper: "האסימון נפל כש-Pepper בעצם הוקם. הוא שבר את כל ההגדרות של איך נראה בנק ואיך נראים בנקאים ומוצר בנקאי. המשרדים לא נראים כמו בנק, האנשים שעובדים שם הם לא בנקאים אלא יותר מעצבים, טכנולוגים, אנשי UI UX וגם, אנשי פיננסים".
על הקונספט הקריאייטיבי אומר וינברגר: "זה לקח אותנו להבנה שהגדרות 'זה של פעם'. המוצר הוא חשבון בנק אבל הוא לא בנק, הוא רק במובייל ואין לו סניפים. הוא פעיל 24/7 מסביב לשעון וגם אם סיימת לעבוד ב-2 בלילה ואתה צריך עכשיו משהו, יש לך עם מי לדבר". עוד הוא מוסיף, כי "במהלך העבודה רצינו להבין איך לספר את זה לקהל שלנו והבנו שאם לא נזהר נוכל ליפול למלכודות של עצמנו - ואז אמרנו 'אל תקרא לי בנק' - מה אני כן? בוא לא נדבר הרבה...תוריד אפליקציה, זה פתוח לכולם ותנסה".
אתמול עלו לאוויר 5 סרטים ראשונים מתוך מהלך שיכלול עשרות סרטונים נוספים. אסטרטגיית המדיה היא מטבע הדברים "מובייל פירסט" ובמקרה הזה היא משלבת בין נתח השוק הגדל של עולם המובייל וידאו בפרסום והמוצר עצמו שיושב בדיוק על המשבצת הזו. 
קהל היעד המוגדר למהלך הם דור ה"מילניאלס", צעירים שנולדו בשנות ה-80-90 שכעת כשהם בגילאי 25-35 הם מנהלים אורח חיים דיגיטלי שבאופיו מתאים לתפיסה הטכנולוגית הרזה והחדשנית של Pepper. במהלך מייצר הזדהות עם הקהל שהוגדר ומסר העל ש"הגדרות זה של פעם" הסרטים מציגים 5 דמויות: החנונית, הערס, ההיפסטר הפריק והסטלן שהם רק לכאורה מה שאתם אמורים לחשוב עליהם, כי הערס הוא לא באמת ערס טיפוסי אלא סטודנט שנה ג' בטכניון, והסטלן הוא לא באמת מה שאתם חושבים כי בעצם יש לו חברה "לפיתוח אפליקציות משהו קטלני" וכך הלאה. 
האלמנט הנוסף שגם "מדלוור" את הקמפיין קדימה הוא אופן ההגשה, בדרך של "פואטרי סלאם" סגנון "יריית השירה" שהפך בשנתיים האחרונות לטרנד לוהט בישראל שסביבו התפתח הייפ תרבותי כשהוא מצליח "להכיל את כולם" מכל הקשת האזרחית בישראל וכמובן, זוכה לעדנה על גבי הרשתות החברתיות. וינברגר מסביר לאייס שהרעיון להגשת ה"פואטרי סלאם" הגיע מצד הבמאי שחר סגל: "שחר הביא את זה והצוות של רן אלון (מנהל קריאייטיב במקאן, מ"ב) פיתח את התוכן יחד עם ערן בר יוחאי מ-Pepper".
 

אל תקרא לי פריק
אל תקרא לי סטלן
אל תקרא לי ערס
אל תקרא לי חנונית
אל תקרא לי היפסטר

קרדיטים:
ניהול לקוח: אלדד ויינברגר, שלי מיאלי, לירן רוזן, אורטל בן אבי, תום אשל, דריה סימיון
קריאייטיב: נדב פרסמן, רן אלון, אדם בני, דן קשאני, נתנאל חג'ג', עד נוי, רועי רוקח, דריה חודיאקוב, מארק וולצ'ר, עידו קציר
פלנינג: עינת בן חורין
הפקה: נווה זרח, אדווה נבון, דן סגל
מדיה: יניב סנה, ליאור שבו, הילה אחלר, רעות כהן, דורין מייקל
חברת הפקה: עומרי פז
במאי: שחר סגל
סטודיו מקאן וטל ברזילי
סטודיו מקאן דיגיטל ונורית רון
בית פוסט: גרוויטי

תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    הוציאו את ה-"FUN" מהמילה-"FUN"
    עמית 01/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המיתוג גרוע, מנסה מדי להיות חברי ולהשתמש בסלנג אבל הוא פשוט גרוע. לא יודע מי חשב שזה "מחודד ומדוייק" אבל הביקורות מהציבור הרחב ותחושת הגועל מהקמפיין מוכיחות אחרת. המשרד עשה עבודה מצויינת עם אבשלום קור ואיקאה, אבל פה פספס ובאדיר. כראייה, שימו לב כמה טוחנים את הקמפיין, אם היה אפקטיבי, היו כבר מפחיתים את הפרסום, אבל הוא לא, אז הם דוחפים אותו לכל פינה (לא משנה כמה לא רלוונטית).
    סגור
  • 10.
    קמפיין פתטי
    בוב 11/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המאמץ הכושל לפנות לאוכלוסייה "צעירה" או לפחות מה שמשרד הפרסום חושב שמדבר לצעירים עלובה. השחור לבן האינסטגרמי, הקריין שמדבר בטון נונשלנטי והשחקנים הגרועים מעצבנים את כל המדינה ואחיותיה. ניכר שאתם לא מבינים מה הקהל שלכם רוצה או איך הוא מדבר. פטתי.
    סגור
  • 9.
    זה כל כך גרוע
    קופי שיותר טוב ממך. 07/2017/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאני לא יודע מאיפה להתחיל. מרמת הקונפסט, וכלה בביצוע.
    סגור
  • אז מה אתה מסתתר?
    בא ללמוד 07/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שים עבודה יותר טובה שלך כאן, שכולם ילמדו.
    סגור
  • 8.
    יש את זה ביותר מתחנף?
    חן פאן 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתאמץ, מתחנף, מיושן וצפוי.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    בוקר טוב מדינת תל אביב (ל"ת)
    אבי 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בוקר טוב גם לך פרובינציאל (ל"ת)
    מנהלי שיווק מפליצים מהפה 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כשמדברים עם כל כך הרבה שמות תואר, זה מריח לא טוב (ל"ת)
    רחרחן מדולוור, עאלק 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כבוד הנשיא, סיל וו פלה
    מלהקת ותיקה 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי ייפסק מחול השדים המטורף בישיבות הליהוק? גזענות מהזן הנמוך ביותר. חלאס כבר! השתגעתם?! אני יוצאת עכשיו מישיבת הפקה מזועזעת ומתביישת. מתביישת בנו כתעשייה. ״רגע היא מזרחית? מה שם המשפחה שלה? אה ברדה, אז למה היא בלונדינית זה לא טוב. יעופו עלינו ביג טיים״. ועוד שאר סינקים מבחילים. הנאצים היו מחמירים פחות. בעעעעע
    סגור
  • 4.
    קונספט מעצבן
    זה מדבר אלי 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אהבתי את הביצוע - אבל קונספט שיוצא מנקודת הנחה שצעירים הם עם של מפגרים ושלא מבין שפפר זה בנק באינטרנט זה נשגב מבינתי. ועוד משהו, אני מבטיח לכם שהם מזהים את המניפולציה הזו ומתעצבנים. ובנק מציגים רק פעם אחת, בהצלחה למרות שאהבתי את הביצוע אני לא בטוח שפוטוריסלאם כזה תופס מחוץ למדינתינו האהובה ת"א
    סגור
  • 3.
    נשבע לכם באמא שלי שהגדרות זה של פעם
    זה מדבר אלי 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני בן 50, אני הקהל ? סליחה 49 באוגוסט
    סגור
  • 2.
    מתאמץ מזיע ועילג (ל"ת)
    אסי מון 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 1.
    מקאן המעולים
    יניב 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חוזרים למפה
    סגור