שיווק ופרסום

החיפוש הסתיים: תרי ישכיל - סמנכ"לית השיווק של פרטנר

ישכיל מגיעה לתפקיד עם נסיון מקצועי רב. בתפקידה האחרון שימשה כמשנה למנכ"ל זאפ טלפני כן שימשה בתפקידים בכירים בפסגות ותנובה. היא תחליף את עטרה ליטבק שחם
משה בנימין |  3
תרי ישכיל (צילום רמי זרנגה)
לאחר מספר שבועות של חיפושים אחר הפרסונה המתאימה שתכנס לתפקיד סמנכ"ל השיווק של פרטנר, חברת התקשורת בחרה בתרי ישכיל, לשעבר בפסגות וזאפ להחליף את עטרה ליטבק שחם המשמשת בתפקיד מאז דצמבר 2014. ישכיל (44) שכיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל זאפ, מצטרפת להנהלת פרטנר ותיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.
ישכיל ניהלה את חטיבת הלקוחות בזאפ, האחראית על תחומי השירות והמכירות, והובילה את כניסת הקבוצה לעולמות ה-Big Data. עברה המקצועי כולל תפקידים בכירים במשק, כגון סמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות במשך 4 שנים, ובין בשנים 2006-2011 כיהנה במספר תפקידים בכירים בקבוצת תנובה: מנהלת חטיבת השיווק המרכזי בתשלובת המזון וראש מטה הקבוצה. בין 2001-2006 עבדה בסלקום כמנהלת תחום שיווק עסקי. כמו כן היא מחזיקה בתואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית, ותואר ראשון במדעי התנהגות, שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון.
מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי: "קבוצת פרטנר מובילה שינוי אסטרטגי בשוק התקשורת והופכת מחברת סלולר לקבוצת תקשורת מובילה גם בעולמות הטלוויזיה והסיבים. אני שמח שתרי ישכיל מצטרפת בעיתוי הזה לקבוצה, ובטוח שניסיונה הרב והמגוון יסייע רבות במימוש האסטרטגיה ובהתמודדות עם האתגרים העסקיים העומדים בפנינו".
האתגר המרכזי שעומד בפני פרטנר ובפני ישכיל בשנים הקרובות הוא הכניסה לשוק הטלוויזיה עם פרטנר TV, שירותי התוכן הטלוויזיוניים של החברה שיתחרו בסלקום TV, HOT ו-yes ושירותים בינלאומיים כגון נטפליקס, אמזון וכו'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיווק של פרטנר
    היימן אלברט 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבתרי ישכיל מאחל לך הצלחה בתפקיד אני התחברתי לטלויזה ומאותו היום כל הזמן נתיקים השירות בסופו של דבר גרוע מילה זו לא מילה נותנים פטרונות שלא מחזיקים יותרמשעתיים מחר אני עובר לחברה אחרת כלומר לא החזקתי בחברה שלכם יותר משבוע איךאומרים ברוך שפטרני מכם
    סגור
  • 2.
    שרות רע
    רונן 08/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סוף סוף יהיה שירות לקוחות ראוי. כי נכון לכעת השירות בהגדרה פשוטה - ״על הפנים״.
    סגור
  • 1.
    ביי לעטרה האשה הרעה ביותר בשוק
    איציק 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טוב שפוטרה
    סגור