שיווק ופרסום
הצ'לנג' של WIX: גיוס קריאייטיב ללא צורך בקורות חיים
חברת הענק מגייסת אנשי קריאייטיב אך לא דורשת קורות חיים, אלא מזמינה את המועמדים להתמודד עם משימת קריאייטיב שמהווה הליך סינון ראשוני
ענקית האונליין הישראלית-בינלאומית WIX מגייסת אנשים למחלקת הקריאייטיב שלה ועושה זאת בדרך משלה. בשונה מחברות ההייטק הגדולות המגייסות הון אנושי מקצועי על בסיס קורות חיים מדויקים ומפורטים לעילא ולעילא, ב-WIX מוכנים לפתוח את הדלת לכל דורש בתנאי שהוא מצליח להציג חשיבה קריאייטיבית מרעננת ויצירתית.
הליך הגיוס של החברה מזמין את כל מי שרואה עצמו כמועמד, להתמודד עם אתגר קריאייטיבי שמשמש כהליך סינון ראשוני. באתר הגיוס של WIX החברה מגדירה זאת כ"First challenge". המשימה היא לבחור מותג אונליין קיים ולכתוב עבורו את "קמפיין החלומות". החברה מבקשת מהמועמדים לפרט במספר משפטים, בקצרה, מהו הרעיון ולהגיש זאת בצירוף אימייל ומספר טלפון.
המועמדים שעוברים בהצלחה את שלב ה"משימה" מזומנים ליום מיונים בחברה שכולל בין השאר סדנאות עבודה בצוות. אלו שייבחרו להמשיך לאחר יום המיונים יוזמנו לראיון אישי שמהווה למעשה ה"מכשול" האחרון לפני קבלה לעבודה.
ליבת העבודה של WIX היא בישראל, בנוסף למרכזי פיתוח בחו"ל. מדי שנה מעלה החברה קמפיינים מושקעים שכוללים סלבס מפורסמים כגון שאקיל אוניל, גל גדות, היידי קלום, ג'ייסון סטאת'ם ועוד. העובדים בישראל זוכים להזדמנות לעבוד בסדרי גודל שאינם מוכרים בשוק המקומי, הן בגזרת הסלבס והן בגזרת ההפקה ולא פחות חשוב מכך, נחשפים לסביבת עבודה חדשנית שמלווה באתגרים חובקי עולם. כל העבודה על הקמפיינים מתחילה בישראל ולאחר מכן מצולמת בחו"ל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מעמיסים על המועמדים המסכניםדן 10/2017/17הגב לתגובה זו4 1שצריכים להתפתל ולעבוד שעות עבור החברה שמחפשת לשאוב רעיונות ולהתייחס למועמדים כעובדים בחינםסגור
-
2.שיטה מצויינת. גם מהנדס מחשבים יכול פוטנציאלית להיות סופר יצירתי ובמקצוע הלא נכון (ל"ת)איריס 10/2017/17הגב לתגובה זו0 1סגור
-
איזה מהנדס מחשבים יבזבז את הזמן ב-wix (ל"ת)מפעיל מחשב קטן 10/2017/17הגב לתגובה זו1 2סגור
-
1.נשמע כמו ניצול של אלו שלא מתקבליםרובי 10/2017/17הגב לתגובה זו5 1ואחכ עושים שימוש ברעיונות שלהם לא אוהב את זהסגור