שיווק ופרסום
לקראת הדוחות: הפרסום באינסטגרם צמח פי 4 יותר מפייסבוק
על פי דיווח של אתר Marketing Land, היקף הפרסום באינסטגרם צמח ב-177% ברבעון ה-2 של 2018
הלילה (שעון ישראל) יתפרסמו דו"חות פייסבוק לרבעון ה-2 של 2018 וכבר עכשיו ניתן לומר שמנוע הצמיחה שמוביל את ענקית הסושיאל היא אינסטגרם. על פי דיווח של אתר Marketing Land, היקף הפרסום באינסטגרם צמח ב-177% ברבעון ה-2 של 2018, לעומת הרבעון ה-2 של 2017. זאת במקביל לצמיחה של 40% בפייסבוק רבעון מול רבעון.
עם זאת, על פי חברת המחקר Merkle, מפרסמים שפרסמו ב-2 הפלטפורמות, אינסטגרם ופייסבוק, הקצו לפלטפורמת התמונות 23% מנתח הפרסום שהוקצה לפייסבוק. מנגד, לצד קצב הצמיחה האסטרונומי של אינסטגרם, היא משמשת כמענה של פייסבוק לקהל היעד הצעיר שלא מוצא בפייסבוק את מבוקשו ומעדיף במקום את יוטיוב וסנאפצ'ט.
בשיחת המשקיעים האחרונה שקיימה פייסבוק עם אנליסטים, ציינו בחברה כי פוטנציאל הפרסום של אינסטגרם עצום. על פי נתוני החברה, באינסטגרם רשומים 25 מיליון עסקים אך רק כ-10% מהם, כ-2 מיליון עסקים מפרסמים בפלטפורמה באופן חודשי-עקבי. בחברה מאמינים מטבע הדברים כי בפער בין המפרסמים הקבועים לעסקים הרשומים ופעילים טמונה ההצלחה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


