שיווק ופרסום

תקציב טלקום אירופאי לעומק התודעה - בשווי 15 מיליון אירו

לאייס נודע כי נחתמה עסקת הענק בין לעומק לבין קבוצת הטלקום יונייטד שפעילה ב-6 מדינות. און גולדשטיין וטל רביב ינהלו את הפעילות מטעם המשרד
משה בנימין |  2
לעומק התודעה (צילום עופר חוג'יוב)
משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת TBWA מוכיח שהפעילות הענפה שלו בחו"ל אינה טרנד חולף. לאחר שכבשו את היבשת האירופית עם תקציב הפרסום של וואווי, המשרד מישראל שהוקם על ידי און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מצליח לצרף לפורטפוליו הלקוחות הבינלאומיים את תקציב חברת United Group - חברת טלקום מזרח אירופאית.
לאייס נודע כי לאחרונה נחתמה עסקת הענק בין לעומק התודעה לבין קבוצת הטלקום שהוקמה בשנת 2000 כחברת כבלים ונחשבת כיום לגדולה במזרח אירופה. החברה פעילה ב-6 מדינות שבראשן סרביה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, סלובניה ועוד, עם המותגים SBB, TELEMACH, net tv plus .TOTAL TV. הקבוצה שמבנה פעילותה ואחזקותיה דומה לבזק המקומית בישראל, מפעילה מספר חברות במגוון תחומים: טלפוניה, תשתיות אינטרנט, סלולר, טלוויזיה בכבלים ולוויין וכמו כן בבעלותה מספר רב של ערוצי וזיכיונות תוכן.
עבור לעומק התודעה מדובר בהישג לא מבוטל. מעבר לזכייה עצמה בתקציב, המשרד הצליח לגבור בדרך על משרדים בריטים וצרפתיים שהתמודדו עליו. כעת, 3 שנים לאחר שהחלה את הפעילות עם וואווי העולמית החברה מטפלת ב-2 תקציבי פרסום בזירה האירופית שיחד עומדים על כ-120 מיליון אירו (וואווי מעל 100 ויונייטד מעל ל-15), היקף עבודה חריג עבור משרד ישראלי.
רק עבור וואווי, לעומק התודעה כבר מספקת שירותי פרסום ב- 33 מדינות ברחבי העולם, ולמעשה בונה את כל האסטרטגייה הפרסומית ומוציאה אותה לפועל, החל מקריאייטיב ועד להפקה בפועל של סרטי הטלוויזיה בה מככבת גל גדות. בפועל, עם או בלי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום, שממילא אינה מודדת פעילות בחו"ל, לעומק התודעה כבר ממקם את עצמו מבחינת היקפי העבודה בין המשרדים הגדולים ביותר בישראל. 
לצד פופלבסקי וגולדשטיין שהקימו את המשרד משמשים גם ארז מיטל וטל רביב כשותפים. מיטל שגדל יחד עם המשרד והיה בו עת זכה בתקציב וואווי מנהל עבור המשרד את כל הקריאייטיב עבור פעילות המותג בחו"ל. רביב שהצטרף כדי לנהל את הקריאייטיב בישראל, בשל העובדה שמיטל מקדיש את מלוא זמנו לפעילות וואווי בחו"ל הוא זה שינהל את פעילות הקריאייטיב של יונייטד באירופה לצד און גולדשטיין שיפקח על ניהול התקציב החדש. 
גולדשטיין המשמש כמנכ"ל לעומק התודעה אמר לאייס: "קליטת קבוצת יונייטד למשרד מאוד מרגשת כיוון שמדובר בענק טלקומנקציה, עם הרבה קטגוריות: טלפוניה סלולר, טלוויזיה, תוכן אינטרנט ועוד. האמת שעוברות עלינו שנים מאוד מעניינות ומספקות גם בלקוחות הישראליים וגם בזירה הבינלאומית. אנחנו מגייסים המון פרסומאים עכשיו, בכל התפקידים ובכל המחלקות. אנצל את הבמה לקרוא למוכשרים ובעיקר לאוהבים את המקצוע להגיע ללעומק התודעה - אנחנו צריכים עוד אנשים טובים לצידנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אקדחים (ל"ת)
    אפריל 02 הערכה 09/2018/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 09/2018/26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור