השוק

סמסונג מתפוצצת: הרווח התפעולי זינק פי 10, המניה עולה

חברת הענק הדרום קוריאנית מפרסמת את דוחות הרבעון הראשון וחושפת עלייה של פי 10 ברווח התפעולי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות עלו ב-13% והסתכמו ב-52.1 מיליארד דולר, לאחר שמכרה כ-60 מיליון סמארטפונים
מערכת ice | 
סמסונג (צילום shutterstock)
סמסונג פרסמה את הדו"ח הכספי לרבעון הראשון של שנת 2024 שם הציגה עלייה של פי 10 ברווח התפעולי שהסתכם בכ-6.6 טריליון וון לעומת 640 מיליארד וון ברבעון המקביל אשתקד.
 
הכנסות החברה קפצו גם כן ב-13% והסתכמו ב-52.1 מיליארד דולר, עלייה זו מגיעה בעקבות הזינוק החד של החברה במכירות שבבי זיכרון שייצרה בשנה החולפת. חטיבת המכשירים הניידים של החברה רשמה רווח של 3.5 טריליון וון לעומת רווח של 3.94 טריליון ברבעון המקביל אשתקד, לאחר שמכרה כ-60 מיליון סמארטפונים.
בחטיבת השבבים של החברה שאחראית באופן מסורתי על רוב ההכנסות של החברה, הודיעו על הכנסות של 1.9 טריליון וון לעומת הפסד של 4.58 טריליון וון ברבעון המקביל. בעקבות העלייה הגדולה בהכנסות, מניית סמסונג הגיבה בחיוב ועלתה ב-1.8% בבורסה בסיאול שבדרום קוריאה.
לפני חודש החברה הדרום קוריאנית הודיעה על זמינותן של תכונות Galaxy AI למגוון רחב יותר של מכשירי Galaxy AI. התכונות החדשות זמינות דרך עדכון חדש של ממשק One UI 6.1, שנועד להביא לקהל הרחב את בשורת ה-AI בנייד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה