שיווק ופרסום
אחרי הבלאגן - צחי הלוי הופך את סערת החתונה לקמפיין חדש
אחרי שמדינה שלמה נכנסה לחייהם, צחי הלוי הבין שמעז אפשר גם להוציא מתוק ונענה להצעה לככב בקמפיין לחברת Home Hero עם אזכור לחתונה בתסריט
חודשיים בלבד לאחר החתונה של צחי הלוי ולוסי אהריש שהרעישה את המדינה והפכה לשיחת היום, השחקן-זמר מככב בקמפיין חדש שממנף את ההמולה התקשורתית ומשלב בתסריט התייחסות לאירוע.
אחרי שמדינה שלמה נכנסה לחייהם, צחי הלוי הבין שמעז אפשר גם להוציא מתוק ונענה להצעה לככב בקמפיין. לאחר טיזרים שעלו לאוויר משעות הבוקר, שבהם נראה הלוי בסצנת חתונה לצד מישהי דומה לאהריש (מצולמת מהגב בלבד), נחשף כי הקמפיין הוא של חברת Home Hero, שחקנית חדשה בשוק המכירה והרכישה של נדל"ן שמציעה פתרון על גבי פלטפורמה חדשה שפיתחה. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אברהם.
המסר המרכזי שאותו מקדמת החברה בפרסומת מדבר על "לקנות ולמכור דירה בלי כל הרע". במסגרת זו הלוי, בשיחה עם חבר, מציג סיטואציות שהיו מושלמות ללא הפרט הקטן שהורס הכל, כגון "להתחתן עם האדם המדהים בעולם, בלי שלכל אחד יהיה מה להגיד על זה". קריצה קריצה.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
ארט: ענתי אושרי
קופי: שחף רז
סופרוויזרית: שירי ונטורה
חברת הפקה: עמרי פז
במאית: שלי כרמל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


