שיווק ופרסום
M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של 'בי-קיור לייזר'
את המותג מלווה בשנים האחרונות שחקן הכדורסל (לשעבר) מיקי ברקוביץ'
משרד הפרסום M&C Saatchi יטפל בתקציב הפרסום של בי-קיור לייזר - מכשיר הלייזר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורתופדיות ופציעות. את המותג מלווה בשנים האחרונות שחקן הכדורסל (לשעבר) מיקי ברקוביץ'.
בקמפיין רשת חדש שעלה לאוויר תחת הקונספט "תודה מיקי", מופיעים אנשים שמודים לברקוביץ' באופן אישי על ההצלחה בטיפול, וזה מתקן אותם ומסביר שהתודה מגיעה לבי-קיור לייזר.
מור שלוסר, מנהלת הפיתוח העסקי של המותג: "'בי-קיור לייזר הוא מוצר טכנולוגי ישראלי ייחודי שזוכה להצלחה בכל העולם. לשמחתי מצאנו במשרד הפרסום M&C שותף אמתי לדרך שלנו, אנחנו מאמינים ומקווים שיחד נצעד לעבר כיבוש כל היעדים שלנו בשנים הקרובות".
צור גולן מנהל הקריאייטיב ובעלים משותף במשרד הפרסום: "'בי-קיור לייזר הוא לא עוד מכשיר, מדובר ממש בסטרטאפ ישראלי שהצליח בגדול והיום הוא משנה חיים עבור אנשים שסובלים מכאבים, פציעות ומגוון פצעים. מבחינתי לחשוף את המכשיר לכמה שיותר ישראלים זה אתגר בעל חשיבות ערכית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 12/2018/24הגב לתגובה זו0 1סגור
-
היו מתים לליגה הזאת (ל"ת)מיכל 12/2018/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ערב טוב לקנאהשירה 12/2018/24הגב לתגובה זו1 0שתמשיך לחלחל ולהרעיל אותך מבפנים, מגיב עלוב וקנאי.סגור


