שיווק ופרסום
אאוטבריין תשיק כלי קידום תוכן וידאו חדש - שמתנגן אוטומטית
הכלי יושק לראשונה בישראל ובהמשך גם בשאר מדינות העולם. באאוטבריין מציינים כי השלמת הצפייה בכלי שלה גבוהה פי 2 מזו שברשתות החברתיות
לאחר שהשיקה לפני כשנה את כלי הוידאו FOCUS שנועד לקידום תכני וידאו באורך דקה ומעלה, המתנגנים בעקבות לחיצה על ידי הגולשים, אאוטבריין משיקה השבוע כלי וידאו חדש בשם OutStream לתכנים בני פחות מ-45 שניות, שיתנגן באופן אוטומטי.
הכלי יושק לראשונה בישראל ובהמשך גם בשאר מדינות העולם. באאוטבריין מציינים כי בהשוואה לאינטראקציית הגולשים הנמוכה ברשתות חברתיות, השלמת הצפייה בכלי הקידום שלה מגיעה לשיעורים הגבוהים מעל פי 2. כך למשל, על פי נתון שהחברה מספקת, קמפיין פרסומי של מטרנה, זכה לשיעורי צפייה מלאה של 48.9% מהגולשים דרך אאוטבריין לעומת 20.2% דרך פייסבוק.
העמקת הכניסה של אאוטבריין לתחום הוידאו מגיעה על רקע הגדלת תקציבי השיווק בוידאו ברבות ממדינות המערב. לפי מחקר שנעשה על ידי חברת המחקר והייעוץ eMarketer, התקציב שמופנה לסרטוני וידאו שיווקיים במובייל בארה"ב נמצא בשנים האחרונות במגמת עליה. אם בשנת 2019 הופנו כמעט 16 מיליארד דולר לסרטוני שיווק במובייל, בשנת 2022 סכום זה יגיע לכמעט 25 מיליארד דולר.
לירון אברהם מנהל הפעילות של אאוטבריין במזרח התיכון, רוסיה ואפריקה: "כלי הוידיאו החדשים של אאאוטבריין מאפשרים לנו לתת מענה בכל שלב של הפאנל השיווקי - החל מחשיפה ותדמית באמצעות OutStream ועד חשיפת סיפור המותג באופן עמוק באמצעות Focus. אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק היא דבר חשוב והכרחי לכל עסק, גם למפרסם וגם לאתרי התוכן. אני שמח לראות שבמקרים הללו גם סיפקנו אלטרנטיבה וגם ניצחנו בתוצאות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.אין דבר יותר מקולל מוידאו שמתנגן אוטומטיתעריד 09/2019/12הגב לתגובה זו2 0אמן שמיד ימצא הפתרון להתעלם ממנו.סגור
-
2.כלי וידאו מעולה! (ל"ת)מנהל קמפיינים 09/2019/12הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.השאלה מי מהענקיים יקנה אותם? פייסבוק וגוגל כ"כ מתקדמות (ל"ת)דנה 09/2019/12הגב לתגובה זו1 2סגור