שיווק ופרסום
נטע אלחימיסטר ודיוויד בקהאם יככבו בקמפיין משותף בהשקעה של מיליון שקל
לרגל השקת קולציית הרשת, אירוקה מעלה קמפיין בהשקעה של מיליון שקל, בו תככב הדוגמנית הישראלית נטע אלחימיסטר יחד עם שחקן הכדורגל לשעבר דיוויד בהקאם
רשת האופטיקה אירוקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג המשקפיים הבינלאומי של שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם.
לרגל ההשקה תצא אירוקה בקמפיין משותף בהשקעה של מיליון שקל. בקמפיין ישתתפו דיוויד בקהאם והדוגמנית הישראלית נטע אלחימסטר – המשמשת כפרזנטורית של הרשת בישראל מזה 3 שנים ברציפות.
קראו עוד ב-ice
נטע אלחמיסטר נחשבת לאושיית האינסטגרם המובילה בישראל ומחזיקה בכ-1.6 מיליון עוקבים. במקביל לעבודתה כדוגמנית היא בעלים של מותג בגדי הים בננהוט, ומככבת בקמפיינים ומגזינים בארץ ובעולם.
- העוקבים והמצייצים: מי 40 חברי הכנסת החזקים בטוויטר?
- בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום
- העמוד של גנץ שיתף פוסט נגדו שכתב אלדד יניב, מחק; ושיתף פוסט של שומפלבי נגד יניב
נטע אלחמיסטר נחשבת לאושיית האינסטגרם המובילה בישראל ומחזיקה בכ-1.6 מיליון עוקבים. במקביל לעבודתה כדוגמנית היא בעלים של מותג בגדי הים בננהוט, ומככבת בקמפיינים ומגזינים בארץ ובעולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אביטלגיל 04/2022/02הגב לתגובה זו0 0לתת לה סטירות בפנים עם הזיןסגור


