שיווק ופרסום

צפו: הקמפיין החדש של עומר אדם, בהשקעה של 3.5 מיליון שקל

אחרי הקמפיין של בזק, היום יצא קמפיין חדש בככובו של הזמא עומר אדם, הפעם למותג משקפי שמש חדש. הקמפיין המושקע הושק אחרי הפקה מושקעת על גדות ים המלח ויעל במדיה השונים
מערכת ice |  2
עומר אדם קאטליה (צילום צילום מסך)
אופטיקנה, רשת האופטיקה הישראלית, משיקה את מותג המשקפיים החדש שלה, שיימכר בבלעדיות בחנויות הרשת, תחת השם: Cattleya (קאטליה). המותג הושק בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובדיגיטל בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים.
את הקמפיינים של המותג החדש יוביל הפרזנטור עומר אדם, כאשר בקמפיין ההשקה משתתפים גם אחיו גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן DJ סקאזי ולצידם לא פחות מ 14 דוגמניות ודוגמנים בהם שחר חיון, טיה, מולו ועוד.
מאופטיקנה נמסר כי מקור השם של המותג החדש- ''קאטליה'', הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya, אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. "קאטליה" פונה לקהל יעד צעיר שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, השואבים השראה מבתי האופנה של אירופה ולוק אנד פיל לטיני, תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה.

את הקמפיין, מבית ראובני פרידן, צילמו בשבועות האחרונים בהפקה מושקעת על גדות ים המלח, ובהשתתפות עשרות דוגמנים ודוגמניות. הקמפיין מדמה את הגעת תיבת נוח לחוף מבטחים, זאת לאחר המבול הגדול. מהתיבה יוצא ראשון הפרזנטור עומר אדם כאשר אחריו יוצאים זוגות זוגות של אנשים,  המציגים את העולם המגוון והצבעוני של קאטליה: זוגות של גברים, נשים, דוגמנים ודוגמניות בגוונים שונים ומיוחדים. כל הזוגות לבושים בלוק אופנתי ומרהיב, השואב השראה מזוגות החיות שיצאו מתיבת נח. בין הזוגות גם אחיו של עומר אדם, הזמר גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן דוגמנים ודוגמניות נוספים דוגמת שחר חיון, טיה קרב ועוד.
התפאורה כולה נבנתה בשטח, לרבות תפירה ידנית של התלבושות השונות. מי שהפיק את הטראק המלווה של הקמפיין, אותו שר עומר אדם, הוא ה- DJ הבינלאומי סקאזי, אשר לוקח חלק בקמפיין עצמו. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובדיגיטל. כמו כן, הטראק המלווה של הקמפיין יעלה גם בספוטייפי ובאפל מיוזיק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עומר אדם כתב את הלחן???!!!
    חחח 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה השיר "קלינקה" ששרנו עוד לפני שהוא נולד
    סגור
  • 1.
    פרסומת שלעומר
    דור 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזעזעת ערס ממש
    סגור