שיווק ופרסום

אנה זק נפרדת מאורבניקה, ואלה המחליפות שלה

סטטיק ובן אל כבר לא עם אנה זק. הפרזנטורית של אורבניקה בשנה האחרונה לצד הצמד המוזיקלי מפרידה כוחות מאורבניקה וזה צוות הפרזנטוריות המפתיע שיכנס במקומה 
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אורבניקה)

אנה זק החלה לפני שנה לשמש כפרזנטורית של מותג האופנה אורבניקה מקבוצת הודיס שבבעלות משפחת רפאלי. זק שימשה כפרזנטורית לצד הצמד המוזיקלי בן אל תבורי ולירז רוסו (סטטיק) והשלושה אף הוציאו שיר משותף. היום, אחרי שנה ששימשה הפרזנטורית של המותג והובילה לצד סטטיק ובן אל את הקמפיינים האחרונים שלו, זק עוזבת את אורבניקה.

במקום זק יגיע צוות פרזנטורינג שלם ומי שיחליפו אותה ויצטרפו לצמד הפרזנטורים הוותיק הן ארבע דמויות מוכרות מעולם הבידור, כל אחת מתחומה שיהוו צוות פרזנטוריות מגוון. ארבע הפרזנטוריות החדשות שיצטרפו הן אן זיוי, ירדן ויזל, עדן סבן ונופר סלמאן.

אן וירדן

אן וירדן שמוכרות כיוצאות המירוץ למיליון כבר עמוק בעולם הקמפיינים וכך גם עדן סבן שאת קריירת הדוגמנות שלה החלה עוד לפני קריירת המשחק המצליחה שלה במסגרתה שיחקה בסדרה השניה של תאג"ד.
הדמות המעניינת כאן היא הזמרת נופר סלמאן שמככבת לאחרונה בסדרת הדרמה בקשת "היורשת"  ונכנסת לראשונה לעולם הקמפיינים והדוגמנות עם התפקיד החדש כפרזנטורית לרשת אורבניקה לצד וותיקי התחום. 
  

נופר סלמאן ב"היורשת"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה