טלוויזיה

ינון מגל חוטף מבן כספית: "נשמה עלובה ורעילה, מתפרנס מתועבה"

לאחר שמגל יצא נגד טורו של חברו, השיב לו כספית: "אם נשמתך העלובה, הרעילה והמשועבדת רואה בטור הזה שפרור, אתה צריך עזרה. וגם חמלה. מציע לך להתמקד בהמשך סינון בוגדים ויהודים לא כשרים או סתם כופרים. בזה אתה טוב. ולחשוב מה אתה, למשל, אומר על יאיר לפיד בשנים האחרונות"
מערכת ice |  4
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
בעקבות טורו השבועי של בן כספית במעריב, חברו להגשה ב-103FM ינון מגל יצא נגדו במילים קשות, אבל בטח גם הוא לא ציפה את התגובה הקשה שחטף מנגד, עם טקסט מלא בעקיצות גם מתחת לחגורה.
מגל כתב לכספית: "היי בן כספית, רק מי שכותב בשנאה מלאה, מוחלטת, טוטאלית וחסרת בושה על פוליטיקאי אחד, יכול לשפרר ולדברר בצורה מלאה, מוחלטת, טוטאלית וחסרת בושה פוליטיקאי אחר".
 
על כך השיב לו כספית: "אם נשמתך העלובה, הרעילה והמשועבדת רואה בטור הזה שפרור, אתה צריך עזרה. וגם חמלה. מציע לך להתמקד בהמשך סינון בוגדים ויהודים לא כשרים או סתם כופרים. בזה אתה טוב. ולחשוב מה אתה, למשל, אומר על יאיר לפיד בשנים האחרונות. לפחות כל מה שאני כתבתי וניבאתי על המשיח, התגשם במלואו (ואפילו קצת יותר). על גופותינו".
עוד הוסיף: "שנינו יודעים שעמוק בפנים גם אתה יודע שאתה מתפרנס מתועבה. הגנה על תועבה, זו תועבה. עכשיו שתהיה לך שבת שלום ואחר-כך חג פסח שני כשר ונסה לחשוב על זה ש"מנהיג המחנה האמוני" שלכם, ההוא עם ה"בעזרת השם" כל מילה שניה, זולל שרצים, שונא מצות, נושא שיקסות וקרוב הרבה יותר לאביו האתיאיסט מאשר לסבו הרב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בו כספית ומגן
    חיים 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שצריך לחפש גננת.ל שתעשה שלום בני שני ילדים אפרקטיבים .או לתת להם ריטלין בכדי שיעשו טת השיח בינהם עד לאן תרדו .עד לבאר שחת .בושה בושה ןחאפה .על כל הרשתות צריכים להעיף אתם מהתקשורת
    סגור
  • 3.
    בן כספית תטפתר מהתוכנית ב 103 . אתה משתף פעולה עם השופר
    גולן 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאומר שבצע כסף חשוב לך יותר מהאמת והמדינה. בן כספית משתפ של יינון מגל.
    סגור
  • 2.
    הכל במילה אחת מלשן (ל"ת)
    גש 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה אני לא מאמין לו? (ל"ת)
    יענקלה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור