תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שחוזרת לישראל

הענקית השווייצרית SWISS, הודיעה כי היא מתכננת להחזיר לפעולה את הטיסות שלה לנתב"ג: "אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות הרלוונטיות בשוויץ ובישראל. במידת הצורך, נגיב מיד לכל שינוי במצב. הבטיחות של הצוותים והנוסעים שלנו היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו"
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רגע אחרי ש-KLM חידשה את הטיסות שלה לישראל, גם Swiss International Air Lines או בקיצור SWISS, הודיעה כי היא מתכננת להחזיר לפעולה את הטיסות שלה לנתב"ג החל מהיום (שישי) ה-26 באפריל, אם לא יקרה משהו לא צפוי כלל.
בדיקה בלוח הטיסות מראה כי הטיסה מציריך בשווייץ לישראל תצא לדרך ב-12:00 בצהריים (שעון מקומי) ותנחת בישראל בסביבות 17:10, שעון ישראל. יש לציין כי טיסת החזור לציריך תתעופף מנתב"ג ב-18:15 ותנחת בציריך ב-21:35 על פי שעון שווייץ.
 
כמו חברות תעופה רבות, גם זו השוויצרית ביטלה את הפעילות שלה בישראל עקב המתיחות עם איראן וירי הטילים על ישראל. בהודעת החברה נכתב כי: "הסיבה העיקרית להחלטה הייתה שהמצב הנוכחי הרבה יותר ברור ממה שהיה לפני שבוע".
עוד נמסר: "אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות הרלוונטיות בשוויץ ובישראל. במידת הצורך, נגיב מיד לכל שינוי במצב. הבטיחות של הצוותים והנוסעים שלנו היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו".
לסיום הודיעו: "הטיסות לביירות וממנה יישארו מושעות עד וכולל 30 באפריל. SWISS מציעה לנוסעיה הנוסעים מ/אל ביירות אפשרות לבצע הזמנה מחדש למועד מאוחר יותר ללא תשלום או החזר מלא של מחיר הכרטיס. SWISS גם תמשיך שלא להשתמש במרחב האווירי האיראני עד וכולל יום שלישי, 30 באפריל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה